Sniker: når fikk dere positiv test?

Ja, det var nervepirrende å kunne skimte noen streker altså!

Tusen takk :) Krysser fingrene for deg også :D
Jeg har skikkelig sreksyn og kan glane fram skygger på de mest blendahvite tester. Kunne sikkert dyppa en test i vann og skimte noe :hilarious: forrige graviditet tok jeg én test, digital som viste 2-3 og det var alt. Skulle ønske jeg hadde samme viljestyrke nå :angelic:
 
Tusen takk :) Forrige svangerskap testet jeg positivt 7dpo med vanlig strimmeltest. Så det kan være ganske ulikt. Håper du får positiv test snart :)
Blir imponert over at det går an! Leser jo om de som først får positive tester lenge IKM også. Tusen takk, håper også det :cat:
 
Negativ 8 dpo, 9 dpo syntes jeg at jeg kunne skimte en skygge. 11 dpo var den svak positiv 10mIU, 12 dpo positiv digital og 25mIU. I de 2 andre vellykkede svangerskapene testet jeg veldig svakt positivt 9 dpo.
Spennende! Gratulerer med spira! :Heartred
 
Jeg har skikkelig sreksyn og kan glane fram skygger på de mest blendahvite tester. Kunne sikkert dyppa en test i vann og skimte noe :hilarious: forrige graviditet tok jeg én test, digital som viste 2-3 og det var alt. Skulle ønske jeg hadde samme viljestyrke nå :angelic:

Jeg tok kun én test i begge mine første svangerskap, og syns det holdt i massevis :) Hadde ikke noe behov for å ta flere. Men så endte det siste i MA, og nå trenger jeg bekreftelser på alt, gang på gang :wtf: Er så redd for at det skal ende dårlig igjen :bag:
 
Oj! Hva fikk deg til å teste så tidlig? Gratulerer :Heartred

Takk:Heartred Jeg kjente bare så mange symptomer at jeg tenkte med meg selv at her er det noe i gjære:wideyed: leamus i øyet(hadde det sist jeg var preggu:hilarious:), Ligamentsmerter, vond smak i munnen, kaffen smakte rart og hjertebank:eek: Testen ble positiv den:Heartred
 
Og da hadde du testa i dagene før også? 13 dpo her imorgen, vet ikke om jeg tester da eller venter litt :cat: gratulerer med positiv test! :Heartred
Jeg hadde testet dagene før! I tillegg så fikk jeg ikke positiv før dpo 14 med tidlig test.. o_O men hcg stiger ganske fint! :) skal ta blodprøve i morgen og mandag for å sjekke om det stiger videre som det skal! :D
 
Tester du på morgenurin?
Jeg får sterkere streker på ettermiddagen:)
 
Jeg har gått gjennom prøverør, og fikk positiv CB tidlig-test 9 dager etter innsett. Usikker på om det blir 9 eller 11 DPO, men sånn ca rundt 9-11 DPO :D
 
Positiv digital (2-3) 17 dpo her. Fikk negativ tidlig test 9 dpo, og ble så skuffet at jeg ikke ville teste mer. Også kom aldri mensen, og da måtte jeg jo teste:notworthy
 
Fikk positiv 26dager etter første dag i siste mens. ☺️ Og 9-10dager etter siste positive el-test. Men nå viste jo ikke jeg når ikm var så tok kun for morro skyld, og den var faktisk positiv, så kunne sikkert fått den 1-2dager før.
 
Kunne skimte en veldig svak strek på tidligtest kvelden 12 dpo! Så fikk jeg positiv 25ml/u test og positiv digital 13dpo:D

Første svangerskap fikk jeg negativ vanligtest på ikm og positiv test 17dpo:)
 
Hei alle! Jeg er 12dpo og har vanvittig lyst på oktober-baby. Har ikm fra imorgen til søndag et sted, så en test burde jo slått ut nå? Har tidlig-tester på 10mlU. Er bare så himla redd for å bli skuffet, så jeg har ikke turt. Eller, testa blenda 9&10dpo og ble så skuffet at jeg ikke orket å teste mer :shy:

Så, hvor mange dpo var dere når dere testa positivt? :angelic:

Gratulerer til alle med oktober-spire i magen :Heartred

Jeg fikk første positive test 7dpo og positiv digital 11dpo :happy:
 
Det var med tidligtest :) Brukte denne: https://www.apotek1.no/produkter/metode-graviditetstest-tidlig-941178p
Denne kan brukes 6 dager før ikm så den skal være veldig sensitiv da. Har du greid å holde deg fra å teste mer eller prøver du igjen i dag? :)
Brukte den testen forrige PP, veldig fornøyd og perfekt om man ikke har billigere tester tilgjengelig.
Orker ikke å teste før tr eventuelt ikke dukker opp. Gikk fra å være ganske forhåpningsfull igår, til å være rimelig sikker på at det ikke blir oktober-spire her :( men håpet er ikke ute helt enda, så jeg får se :cat:
 
Kunne skimte en veldig svak strek på tidligtest kvelden 12 dpo! Så fikk jeg positiv 25ml/u test og positiv digital 13dpo:D

Første svangerskap fikk jeg negativ vanligtest på ikm og positiv test 17dpo:)
Godt å høre at noen ikke får positiv test super-tidlig, det gir litt håp! Gratulerer med spire :Heartred
 
Fikk positiv 26dager etter første dag i siste mens. ☺️ Og 9-10dager etter siste positive el-test. Men nå viste jo ikke jeg når ikm var så tok kun for morro skyld, og den var faktisk positiv, så kunne sikkert fått den 1-2dager før.
Gratulerer med spire :Heartred
 
Back
Topp