Sniker: når fikk dere positiv test?

Jeg har testet 14 dpo de gangene jeg har vært gravid og fått positiv :)
 
Fikk en svaaak skyggestrek 11 dpo. Samme 2 dager etterpå, men litt sterkere. 1-2 uker på cb digital 14 dpo. :happy:
 
Jeg testa da jeg troor jeg var 14dpo, men med litt uregelmessig mens var jeg litt usikker. Men jeg testa fordi jeg tenkte det var bedre å få vite jeg ikke var gravid gjennom en graviditetstest enn gjennom å få mensen en dag eller to senere. Mensen er liksom den verste skuffelsen og «straffen» når eg prøver syns jeg. Var positiv nå da!!
 
Jeg fikk en supersvak 9 dpo, tok ny 10 dpo og den var også svak! Så tok jeg en ny 12dpo og den var mer tydelig positiv :joyful:
 
11 dpo tidligtest ;)
 
11dpo fikk jeg positiv test på den vanlige graviditetstesten fra butikken normal.
 
Tror det var 12dpo jeg testet og fikk en veeeldig svak strek☺️
 
Var 10 dpo denne gangen :)
 
Fikk en veldig svak strek 6 dager før forventet mens. Tok da en clearblue digital dagen etter å fikk positiv 1-2 svar❤️
 

Vedlegg

  • 12078D67-B1D5-4393-8AF3-C0751E8F5BAE.jpeg
    12078D67-B1D5-4393-8AF3-C0751E8F5BAE.jpeg
    35,6 KB · Visninger: 14
Jeg tok tidlig test noen dager før mensen med en test kjøpt på meny.. den viste to super tydelige streker. Gikk da på apoteket og kjøpte clearblue digitaltest som viste uker.. den viste 2-3 uker på vei..
 
5+2, men hadde en feeling på det fra dagen jeg skulle hatt mensen.
 
Hei alle! Jeg er 12dpo og har vanvittig lyst på oktober-baby. Har ikm fra imorgen til søndag et sted, så en test burde jo slått ut nå? Har tidlig-tester på 10mlU. Er bare så himla redd for å bli skuffet, så jeg har ikke turt. Eller, testa blenda 9&10dpo og ble så skuffet at jeg ikke orket å teste mer :shy:

Så, hvor mange dpo var dere når dere testa positivt? :angelic:

Gratulerer til alle med oktober-spire i magen :Heartred

Ingen oktober-spire her i gården :( litt ekstra kjipt siden jeg hadde så stort håp.

Masse lykke til med oktober-spirene deres :Heartred

Hadde ikke trodd det i februar/mars, men jammen ble det ikke oktoberbaby på meg likevel :happy: termin 23/11, men lillebror kom idag istedenfor, 37+1 :angelic:
Livet altså! Av og til kan det være skikkelig fint ❤️:love017
 
Fikk svak positiv 8-9dpo, men det var fordi jeg skulle til legen med grunnlag på at jeg ikke ble gravid og var utålmodig. Tok en eggløsningstest også da disse kun viste 1 strek etter eggløsning hos meg, så når jeg fikk 2 nesten helt like streker så var jeg egentlig ikke i tvil.
Tok en digital 10dpo som viste gravid, og 14 dpo fikk jeg tydelig 2 streker på graviditetstesten.
 
Back
Topp