Huffameg, uvi er noe driit det også, er man voldsomt plaget kan jo også det føre til litt tidlig fødsel har jeg hørt? Hatt det mye denne gangen eller? Man er lettere utsatt under svangerskap -.- hatt det 4ganger sjæl [emoji14] Det er så leit når man er gravid! Man kjenner det jo ikke selv engang :O ubehagelig når man får sopp og :/ håper du blir kvitt det til fødsel iallefall!!! Oh looord... Du får hamstre innpå med kremer og piller for det x.x
rare greier de modningsriene ass. Man kan jo ha de i flere uker, men heldigvis så er jo det bare et bra tegn da betyr jo at du går i riktig retning hvertfall og mest sannsynligvis slipper å gå noe særlig over tiden din uke 37 er rett rundt svingen, så jeg lever i trua på at dere rekker å komme over den kneika hvertfall
Mjooo..
Jeg har jo såklart en viss pekepinn, men denne gangen er det ingen ting som ligner på sist gang, så det er så innmari vanskelig å forutse egentlig når alt er så bakvendt [emoji14] og sist gang fikk jeg ikke egentlig ordentlig vondt før jeg hadde 8-9cm åpning pga jeg var så nummen fra før av [emoji14] og da tok jeg lystgass og maste meg til å prøve epidural... og da, når de smertene endelig kom, selv om jeg hadde vært i aktiv fødsel sikkert kjempe lenge før uten at jeg var helt klar over det, så tok det bare 20 min også var ungen ute [emoji14] jeg har ca 1 time med kjøretur til sykehuset [emoji14] så jeg er litt småstressa for at jeg skal få vondt "for sent" hvis du skjønner? [emoji14] da jeg var innom jordmor her om dagen hadde jeg 2cm, men tror helt ærlig talt at det ikke har skjedd noen ting siden... Har det akkurat likt som i går og dagen før der igjen -.- så, muligheten for å strippes er der, men hun ville ikke gjøre det sist gang, for hun ville fødselen skulle "gå så naturlig for seg som mulig" og alt det der... Jeg roper bullshitt i morgen hvis det ikke har skjedd noe mer, for nå er jeg lei [emoji14]
Ja, det kan føre til at man føder tidligere og det var det som holdt på å skje i januar, når jeg var 31 uker på vei.. Den hadde gått til nyrene og jeg fikk rier. Heldigvis ga det seg, men måtte ligge til observasjon der en natt. Nå er jeg akkurat ferdig med fjerde kuren siden jul, og leukocyttene gikk først ned så opp igjen -.- Usikker på om den er borte enda...
Oi wow! Jeg kjente det VELDIG godt når jeg hadde rier! [emoji14] Kom inn på føden med 8 cm, men jeg var ikke i det minste tvil underveis :O Ha ha! Skjønner du er litt bekymret når du i tillegg har litt vei å kjøre altså!
Haha, du får slå i bordet og kreve stripping da