Hahaha! Du har vel født før og veit hvor vondt det er?
tviler VELDIG på at du ikke legger merke til det
Er 36+1 idag, så det er ikke farlig om han kommer nå, men det er jo å foretrekke at han venter til neste uke!
Så vi iallefall er over uker 37. Mister nesten trua på at han kommer jeg, har så mye modningsrier som aldri tar seg opp, er bare flere timer med smerter og blir helt støl! [emoji14] Men det tar seg aldri opp. Ikke blir jeg kvitt den forbaska uvi'n heller.. Får negativ urinprøve, og litt etterpå så er den positiv på leukocytter igjen... Er så lei antibiotika nå! Blir kvalm og får sopp av det.. Møkk [emoji14]
2. Mars er jo rett rundt hjørnet!
om du skal stripper må du vel ha litt åpning/være litt moden?
Huffameg, uvi er noe driit det også, er man voldsomt plaget kan jo også det føre til litt tidlig fødsel har jeg hørt? Hatt det mye denne gangen eller? Man er lettere utsatt under svangerskap -.- hatt det 4ganger sjæl
Det er så leit når man er gravid! Man kjenner det jo ikke selv engang :O ubehagelig når man får sopp og :/ håper du blir kvitt det til fødsel iallefall!!! Oh looord... Du får hamstre innpå med kremer og piller for det
x.x
rare greier de modningsriene ass. Man kan jo ha de i flere uker, men heldigvis så er jo det bare et bra tegn da
betyr jo at du går i riktig retning hvertfall og mest sannsynligvis slipper å gå noe særlig over tiden din
uke 37 er rett rundt svingen, så jeg lever i trua på at dere rekker å komme over den kneika hvertfall
Mjooo..
Jeg har jo såklart en viss pekepinn, men denne gangen er det ingen ting som ligner på sist gang, så det er så innmari vanskelig å forutse egentlig når alt er så bakvendt
og sist gang fikk jeg ikke egentlig ordentlig vondt før jeg hadde 8-9cm åpning pga jeg var så nummen fra før av
og da tok jeg lystgass og maste meg til å prøve epidural... og da, når de smertene endelig kom, selv om jeg hadde vært i aktiv fødsel sikkert kjempe lenge før uten at jeg var helt klar over det, så tok det bare 20 min også var ungen ute
jeg har ca 1 time med kjøretur til sykehuset
så jeg er litt småstressa for at jeg skal få vondt "for sent" hvis du skjønner?
da jeg var innom jordmor her om dagen hadde jeg 2cm, men tror helt ærlig talt at det ikke har skjedd noen ting siden... Har det akkurat likt som i går og dagen før der igjen -.- så, muligheten for å strippes er der, men hun ville ikke gjøre det sist gang, for hun ville fødselen skulle "gå så naturlig for seg som mulig" og alt det der... Jeg roper bullshitt i morgen hvis det ikke har skjedd noe mer, for nå er jeg lei