Snart tid for feriepenger - skal du kjøpe noe til DEG selv?

Ulønnet permisjon.. men legger litt penger i en sydentur :)
 
Fikk feriepenger forrige uke. Har heldigvis arbeidsgiver som betaler feriepenger som vanlig selv om jeg var i permisjon i fjor. Blir vel litt ekstra til sparing, ellers går det meste med til oppgraderinger på hytten.
 
Jeg går en tid på aap i møte, så skal sette av enda mer penger til den perioden.

Ellers skal vi på ferie, men den er ikke såå dyr i år. Og det blir jo litt mer pengebruk om sommeren.

Må kanskje ha litt mer klær. Og evt litt planter til terrassen.
Ellers ingen store planer om å svi av mye penger

Blir enda mindre neste år, siden jeg får en periode på aap nå... Men det vet vi om, så det får vi ta en billig sommer neste år
 
Skal betale en del på faste utgifter, og blir en liten ferie på meg og sønnen til ei venninne som bor noen timer vekk.
Ellers har jeg akkurat bestilt meg bbhugme gravidputa jeg skal unne meg selv med feriepenger.
Blir vel nye dyner og litt klær til barna:)
 
Skiftet jobb så en del av feriepengene gikk rett i skatt i fjor, så summen er ikke stort høyere enn en vanlig lønning. Får igjen masse på Skatten da;) Gifter oss i september så veit hvor penga går i år:love7 Handler sjelden til meg selv med ekstra penger blir jo unga. Har akkurat svidd av 1000 kroner på pomp klær fordi det var salg. :DIkke fordi unga trengte noe
 
Blir litt planter og klær, ellers så har jeg ikke bukser å bruke snart haha mest går i regninger og ungene så går det bestandig mer penger på sommeren.
 
Blir nok brukt til ferie regner jeg med, fikk igjen en del på skatten også.
Kommer til å kjøpe meg nytt teppe på stua, kanskje ny TV benk.. men vet ikke enda. Får se hvor mye som går på ferien
 
Det skal hå til ulønnet permisjon her og :/ :)
 
Hva er vanlig at man får i feriepenger? Er jo mange som har storeplaner for de ser jeg.
Vi får liksom ikke så voldsomt mye mer enn vanlig så vi må bruke det på utgifter og sette av penger slik at vi har penger da ferielønnen vår kommer, for den svir om vi ikke planlegger den :p
 
Ønsket meg ny iPad, men det går til veterinærutgifter isteden. Dyrt med hund når de blir syke/skader seg.

Resten går til ferie og dåp
 
Må spare :) Har permisjon og ferien blir i November så da må de settes tilside :)
 
Ja, jeg må ha meg nye sandaler og noen nye klær, i tillegg må jeg kjøpe litt klær og sandaler til datteren min. Resten går til sparing og ferie.
 
Vi har heldigvis mulighet til å reise billigt så trenger ikke så mange ekstra kr til det. Ingen store planer, spare bare tenker jeg. Har allerede fått mine, mannen får snart (han får en god del mer enn meg)
Det begynner å nærme seg tid for ny tv, kanskje vi finner en vi liker.
Har lyst på ny datamaskin og kamera men fornuften seirer ;) kan ikke ha alt
 
Skal ikke kjøpe noe enda... er høygravid. Skal sette av en liten pott til nye klær når vekta er i orden igjen.
Mulig jeg må kjøpe ny bil, og da kan det hende at jeg må legge noe penger der:grumpy:
 
Hva er vanlig at man får i feriepenger? Er jo mange som har storeplaner for de ser jeg.
Vi får liksom ikke så voldsomt mye mer enn vanlig så vi må bruke det på utgifter og sette av penger slik at vi har penger da ferielønnen vår kommer, for den svir om vi ikke planlegger den :p

Har du en gjennomsnittslønn på 500000 i året er jo summen ca 60 000 minus evt fire arbeidsdager hvis man har tariffavtale og fastlønn. Noen får jo feriepenger og lønn samme måned og ikke noe neste.
 
Back
Topp