Snart tid for feriepenger - skal du kjøpe noe til DEG selv?

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Det er snart tid for feriepenger, og da lurer jeg på om du skal unne deg noe selv..?;)

:smiley-bounce016

Jeg må kjøpe meg ny pc å litt klær, ellers blir det en liten ferie og klær/utstyr til jenta mi :)
 
Tja, jeg skal sikker ha noe nye klær til ferien men det er ikke direkte relatert til feriepengene. Heller knyttet til det faktum at jeg har fri en uke før mannen, altså før vi drar så da kan det bli tid til litt. Men trenger ikke allverdens, bare kompletterer garderoben litt om jeg finner noe bra.
. Ellers bruker vi penger på ferie og ellers går vel overskuddet til nedbetaling av lån (jeg betaler for tiden fortere på billånet enn det forfaller for å bli kvitt det. Tar pause fra det nå i juni og juli og tar oppigjen den praksisen i august når jeg ser hvordan det ser ut etter ferien, forventer et bra overskudd siden det ikke trekkes bhg og Sfo i juli.)
 
Høhø, blir ikke store summen her :hilarious: var i permisjon (fødte desember 2017, perm til august) med det meste av foreldrepenger utbetalt fra nav :shy: da dekker de de 12første ukene :rolleyes:
 
Hmm... Skal betale faste utgifter, legge av penger til ferie i august, og ellers blir det vel fint lite gøy med de pengene. Skal kjøpe meg ny sekk til jobb-bruk.
 
Høhø, blir ikke store summen her :hilarious: var i permisjon (fødte desember 2017, perm til august) med det meste av foreldrepenger utbetalt fra nav :shy: da dekker de de 12første ukene :rolleyes:

Det der er så urettferdig! Jeg fikk jo all lønna mi fra arbeidsgiver, og får feriepenger som vanlig.
 
Nope, de går med til ferie gitt. :)
 
Teller sparing og trær til hagen? :p
 
Høhø, blir ikke store summen her :hilarious: var i permisjon (fødte desember 2017, perm til august) med det meste av foreldrepenger utbetalt fra nav :shy: da dekker de de 12første ukene :rolleyes:
Samme her denne gangen, så det blir en spinkel sommer!
 
Permisjon 2017-2018 og så rett i ny jobb etter endt permisjon, så her blir det nudler og knekkebrød i en måneds tid :wtf:
 
Samme her denne gangen, så det blir en spinkel sommer!
En får nå bare komme seg gjennom det også :p vi har dessuten endel prosjekter hjemme som vi skal ordne i sommer. Skal en tur til dk om 1,5uke til og så kanskje på slutten av sommeren. Bor gratis, så får kost oss på en ferie likevel :)
Men kjipt er det:nailbiting:
 
Det er snart tid for feriepenger, og da lurer jeg på om du skal unne deg noe selv..?;)

:smiley-bounce016

Jeg må kjøpe meg ny pc å litt klær, ellers blir det en liten ferie og klær/utstyr til jenta mi :)
Klær, airsoft utstyr og bher!! :D
Får feriepengene neste uke, men gikk 650kr til ny sportsbh i dag :p
 
Blir ikke så mye her. Meste går til utgifter, sparing og ulønnet.
 
Kjedelig da..:sorry:
Det er jo litt kjipt :shy: men nok prosjekter hjemme som skal ordnes, så blir et par turer til dk (billig for oss, da vi bor gratis) og vi skal ha det fint likevel :happy: ser for meg å hvertfall ta eldste (som er 3) med på telttur, ha piknik, gå på stranden og bade osv :D i tillegg til at jeg skal prøve å jobbe litt på det andre stedet jeg er vikar, men ikke har ferie fra :p
 
Det er jo litt kjipt :shy: men nok prosjekter hjemme som skal ordnes, så blir et par turer til dk (billig for oss, da vi bor gratis) og vi skal ha det fint likevel :happy: ser for meg å hvertfall ta eldste (som er 3) med på telttur, ha piknik, gå på stranden og bade osv :D i tillegg til at jeg skal prøve å jobbe litt på det andre stedet jeg er vikar, men ikke har ferie fra :p
Jeg har HELE 4 dager med ferie, så blir ikke lange turen her :p
 
Back
Topp