Snart morsdag – har du noen forventninger?

Babyverdens redaksjon

Betatt av forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Søndag 11. februar er det morsdag. :Heartred:Heartred:Heartred
Har du noen forventninger eller ønsker til dagen? Hva ønsker du deg i morsdagsgave?

Feirer dere morsdag i deres familie? Gir du din egen mor en oppmerksomhet denne dagen? Ønsker hun seg noe spesielt?
 
Ønsker å sove lenge og at mannen lager frokost. Ganske sikker på at det skjer ;-)
 
Vi feirer ikke. Ønsker min egen mor god morsdag, men igjen gave eller videre feiring der heller (nor hun mulig er uenig i).
 
Nei .. jeg blir ikke alltid gratulert med det heller :wacky:
 
Pleier å få en liten gave(eller blomster) kort, tegninger og kake❤️
 
Hadde vært hyggelig med en oppmerksomhet. Meen tror ikke noen husker på sånt her i hus. :/ :p
 
Dette blir min første, og siden jeg ga mannen en liten ting til hans første, så håper jeg jo han får med seg dagen og gir / gjør noe for meg også :angelic:
Trenger ikke være store greiene, bare noe ekstra for å vise at jeg blir satt pris på. Kan jo være vanskelig å huske å rose hverandre i en travel hverdag.
Har vel aldri feiret morsdag med min egen mor, vi har ikke et nært eller godt forhold.
 
  • Omsorg
Reactions: HCS
Pleier å få en liten oppmerksomhet, sove lenge og frokost på senga :) Elsker å bli satt litt ekstra pris på
 
  • Liker
Reactions: HCS
Søndag 11. februar er det morsdag. :Heartred:Heartred:Heartred
Har du noen forventninger eller ønsker til dagen? Hva ønsker du deg i morsdagsgave?

Feirer dere morsdag i deres familie? Gir du din egen mor en oppmerksomhet denne dagen? Ønsker hun seg noe spesielt?
Skal feire hjem til svigermor. Og bestilt en nydelig gave til henne og mamma. Selv ønsker jeg meg en positiv test:shy:
 
Ja du… barna husker vel det akuratt som min bursdag. Der husket barna det og mannen gjømte ut hele min bursdag .
Så jeg forventer meg ikke mye en at barna sikkert tegner noe eller kjøper sjokolade til meg. Det holder massevis det :Heartred
 
Forventer ingenting lengre, men håper jo alltid å bli positivt overrasket. Heldigvis blir jeg ikke skuffet mer, for det er tungt å kjenne på skuffelse over at ting ikke blir som man håper :)
 
  • Omsorg
Reactions: HCS
Jeg regner med at hvis jeg vil ha noe, så må jeg skrive det ned synlig et sted :hilarious:
 
Nei, sjelden fått noe, kanskje fått blomster en gang ila de 10 årene jeg har vært mor. Jeg som står opp med dem og lager frokost. Tror jeg jobber i år da, så må tidlig opp uansett
 
Hah, mannen nevnte i dag at han hadde blitt minnet på morsdag av noe han så ute i dag :p Han ville gjøre noe a la det jeg ga han, også viste det seg at han trodde at jeg hadde skrevet teksten på bildet jeg ga :hilarious: Jeg bare neinei, det var ferdig, jeg bare valgte hvordan tegningen skulle se ut og navn :laughing001 Så nå føler han sikkert litt mindre press på at det skulle være noe skikkelig rørende :laughing002
 
Back
Topp