Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fikk blomster på døren og kort i fjorHar sakt til mannen at i år ønsker jeg noe som ikke koster penger, så håper han planlegger litt romantikk og tid sammen
Om det blir glemt, ber jeg selv om å få sove lenger fordi det er morsdag (har skjedd før ). Da våkner jeg antageligvis til full frokost. Blir det husket, kommer nok mann og barn inn med kaffe på sengen, kake eller frokost ferdig uten at jeg trenger å si noe. Trenger ikke mer «feiring» enn det .
Haha, da jeg skrev her sist skrev jeg at jeg sjeldent ble gratulert engang.
Har nå altså ordnet selv og da vi var på senteret trakk lillemor rett mot der de hadde opplegg med å lage armbånd til mammaer og senere fikk putte det i ballong som de fylte med små ballonger og papir-rive-ting. Mannen gikk og kjøpte noen småsjokolader som også havnet oppi og vipps så får jeg gave på senga imorgen tidlig
Tar ansvar selv i år
Har ikke vokst opp med å feire, men har funnet ut at jeg egentlig liker alle type feiringer jeg. Livet er nok hverdager, og merker det gjør godt for forholdet å sette litt pris på hverandre Mannen er vanligvis flink til å huske sånt, men i år er vi i utlandet, så veldig spent på om han har fått det med seg. Håper! Og så er jeg så barnslig at jeg ikke vil si noe, for å se om han husker det selv hvis ikke spør jeg nok om å få sove litt ekstra ikke opptatt av gaver eller sånt. Kaffe eller god frokost holder. Det viktigste for meg er bare at det markeres på en måte.
Vet ihvertfall jeg får en gavepose med ymse ting
Jeg tenkte egentlig ikke gi noe til min mor siden jeg ikke kan huske at jeg noen gang har gjort det, men så reklame for dette, og tenker jeg gir det samme som jeg gjorde i julegave: https://legerutengrenser.no/morsdag/
har ingen biologiske barn (enda! Holder på med saken) men har en bonusdatter på 8.. jeg blir nok ikke sett på som noe stemor i hennes øyne, så blir nok ikke noe gratulasjon eller noe i år heller.. lov å kjenne på at det er litt sårt når jeg er en tilstedeværende voksen i hennes liv
Min mor døde også for snart 11 år siden, så det er ikke noe feiring av morsdag her i gården..
Jeg fikk en gavepose med hudpleie og sjokolade Nå koser jeg og mannen oss med det I morgen begynner han på jobb igjen etter pappaperm, så er fint å ha en liten date night
Vi har markert dagen med middag hos svigers, og i går fikk jeg et kjempemykt og deilig teppe til meg på forskudd Superfornøyd med det, elsker gode tepper i sofaen!