Flink du er!Da var jeg helt klar for skravling, jobbsøknad sendt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du er!Da var jeg helt klar for skravling, jobbsøknad sendt![]()
TakktakkFlink du er!![]()
Det gjør det nok når sjefen gidder sende melding på en søndag når du er i permisjonTakktakkgodt fornøyd
så er det bare å håpe at det blir noe jobb på meg etter permisjonen
![]()
Det gjør det nok når sjefen gidder sende melding på en søndag når du er i permisjon![]()
Nei, det har du nok helt rett i.Ja, håper virkelig dethun hadde nok ikke giddet å sende mld hvis hun ikke er fornøyd
![]()
Det liker viÅ jah! Jeg er med![]()
Sorry!! Måtte bort til mamma og pappa og finne frem resten av delene til pulsklokka.. Trente med pappa da bekkenet klikket i mai i fjor, så det lå igjen der..Buuu!kan ikke drive å dra på besøk i dag, vel!
![]()
Ok, du er tilgitt.Sorry!! Måtte bort til mamma og pappa og finne frem resten av delene til pulsklokka.. Trente med pappa da bekkenet klikket i mai i fjor, så det lå igjen der..
Men nå er jeg tilbake for fullt, funnet frem pcen og greier så nå skal jeg få vært litt skikkelig aktiv resten av kvelden![]()
JappOk, du er tilgitt.![]()
Fikk du den sammen igjen, da?
Hihi.. Det skjer av og til på forumet.. Mange som har vært medlemmer siden 1.1.1979 også;-)haha, så ikke før nå hva som var feil![]()
Du har altså en tidsmaskin!Visste du ikke at jeg egentlig lever i en annen tid??
Klart det! Først frem i tid for å sikre meg en pc og så tilbake til det glade 70-tall! Sitter forresten naken og hårete i sofaen og røyker hasj as we speak;-)Du har altså en tidsmaskin!![]()
Så gøyHihi.. Det skjer av og til på forumet.. Mange som har vært medlemmer siden 1.1.1979 også;-)
Liker bedre teorien om en tidsmaskin!.Hihi.. Det skjer av og til på forumet.. Mange som har vært medlemmer siden 1.1.1979 også;-)
Helt klart;-)Liker bedre teorien om en tidsmaskin!.![]()