Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da går det nok litt kjappere enn på telefon;-) Er så små knapper at jeg bommer hele tidenSynes det er best å skravle på appen fra padden jeg![]()
Jeg og, det har man kø sett noen gangerJa, da går det nok litt kjappere enn på telefon;-) Er så små knapper at jeg bommer hele tiden![]()
Helt klart.. Jeg er så dum at jeg sletter bokstaver for å rette opp selv om det bare er en bokstav som er feil.. Alle ville skjønt hva jeg mente, men må liksom skrive riktig likevelJeg og, det har man kø sett noen ganger![]()
HahaHehe, Dey blir bare mer feil hvis jeg gjør det.![]()
Jepp! Den er hos doktoren nå, ble levert på fredag. Håper han finner ut hva som er galt.HahaHerlig;-) Da satser vi på at pcen din blir frisk til neste krig;-)
HihiJepp! Den er hos doktoren nå, ble levert på fredag. Håper han finner ut hva som er galt.stakkars museumsgjenstanden min.
![]()
Absolutt, vi skal jo vinne hele sulamitten neste gang.HihiDet håper jeg også
Må virkelig få opp farten neste gang
![]()
Klart vi skalAbsolutt, vi skal jo vinne hele sulamitten neste gang.![]()
Juhuu!Da var første runde med besøk dratt, så da kan jeg skravle en stund igjen![]()
Så braDa var første runde med besøk dratt, så da kan jeg skravle en stund igjen![]()
Og det gleder vi oss tilNeste gang vil jeg også være med!!
Prøver du å høste hjelp for Å klatre litt?Og det gleder vi oss tilDu kan jo være med i innspurten selv om du ikke får premie;-)
Selvsagt;-)Prøver du å høste hjelp for Å klatre litt?![]()
liker likerSelvsagt;-)