Snart bare 12 timer igjen!

J

Janet

Guest
Ville bare ønske dere lykke til i innspurten damer!

Dere har alle gjort en fantastisk jobb, gleder meg stort til å gå igjennom tallene i morgen! :)

Tvi tvi!


PS. Husk at uavhengig av hvordan dere ligger ann vil det være lurt å skravle nok til at en kommer seg inn på Topp 100 listen, da vil dere være med i trekningen om de andre premiene. Topp 100 listen finner dere her! (Den oppdateres 1 gang hver natt.) Den er for øyeblikket dobbel dessverre.
 
Blir spennende å se om noen har knabbet 5.plassen vår, da. :)

Neste gang går vi for gull, eller, jenter? ;)
 
Oioi, må skravles da ja!!! Å så vi som får besøk! Urutinert!!
 
Ja, ikke sant! Er fruen som har avtalt da, til min unnskyldning.. Arbeidskollega av henne med familie som kommer... Kunne liksom ikke si " nei, da kan vi ikke ha besøk, innspurt på krigen på bv da " :p
 
Klàrt vi går for gull neste gang! Topp motivert! Er gøy med sånne kriger!
Det er det:) Håper vi har en litt fastere hverdag neste gang så vi kan skravle mer:) Og gjerne flere deltakere:) Trivelig å sladre med dere altså, men the more the merrier!;-)
 
Meget urutinert!! Skulle jo være superaktiv i går!!
Vet det! Skulle ikke vært på den trilleturen, skulle vært her og skravla istede! Skal i allefall henge her til de kommer... Får snike meg på do innimellom og skravle fra telefonen også :p
 
Ja, ikke sant! Er fruen som har avtalt da, til min unnskyldning.. Arbeidskollega av henne med familie som kommer... Kunne liksom ikke si " nei, da kan vi ikke ha besøk, innspurt på krigen på bv da " :p
Det synes jeg du skulle sagt;-) hihi:) Folk hadde trodd du var helt normal da;-)
 
Vet det! Skulle ikke vært på den trilleturen, skulle vært her og skravla istede! Skal i allefall henge her til de kommer... Får snike meg på do innimellom og skravle fra telefonen også :p
Haha! Det blir fantastisk! "Ehm.. Unnskyld meg.. Litt partyblære bare";-)
 
Det er det:) Håper vi har en litt fastere hverdag neste gang så vi kan skravle mer:) Og gjerne flere deltakere:) Trivelig å sladre med dere altså, men the more the merrier!;-)

Helt enig! Superkoslig å skravle med dere, men jo flere jo bedre! Og satser på litt mer rutiner ja!
 
Helt enig! Superkoslig å skravle med dere, men jo flere jo bedre! Og satser på litt mer rutiner ja!
Helt klart! Da stryker vi husarbeid fra to-do-lista den uken og bruker husarbeidsperiodene foran pcen i stedet;-) Må nok bruke pc om vi skal få fart på skravla;-)
 
Back
Topp