Snart 5000 innlegg- tråd for fine navn

BabyOnBoard3

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Vi mangler ca 80 innlegg. Kan jo benytte anledningen til å skrive inn forslag til fine navn xsmile5
 
Verdens fineste guttenavn er uten tvil Iver. Vi hadde kalt gutten vår det hadde det ikke vært for en venninne som har en sønn som heter det :rolleyes: Ellers liker jeg Elias! Jentenavn aner jeg ikke :eek:
 
Vi skal ikke vite om det er gutt eller jente. Så sist ventet vi med å bestemme navn til under fødselen. Da får Du litt prestasjons press. Vi skulle være enige om et navn før jeg fødte. Lurer på om vi går for en slik variant igjen.
Og siden begge trodde d ble gutt og vi ikke ville jinkse d så snakket vi kun jentenavn. Så ble d gutt.
 
Liker Max jeg, og Vincent. Men det liker ikke mannen! Hehe.. ellers elsker jeg Sofia! Sykt mange fine navn!
 
Gutt :Heartblue Jan Julian Noah Jakob Maximilian Max Maksym/Maxim Aron Leo Gabriel

Jente :Heartpink Mila Laila Milla Kaja Ava Neah Julia Anna Anastasia Sienna Nela Mia Zoja Aria Sanna Nala Bianca Carla Elena
 
Vi hadde bestemt oss for Mariel hvis d var en jente sist. Men nå heter svigerinnen min sin jente Celina Mariel. Så da er d ut
 
Back
Topp