Snacks

En tråd i 'April 2018' startet av Me&mini, 30 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Noen tips til hva man kan spise som snacks som er godt og ca sundt?

Er sulten hele tiden, men finner liksom ikke noe smått å knaske på etter middag. Har mest lyst på en middag til [emoji14]

2. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Gulrot [emoji7] sitt å knaske det hele tiden [emoji7]

• Liker Liker x 1
  3. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Går mye i plommer her!

• Liker Liker x 1
  4. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Signerer de to øverste. Sukkererter og cherrytomat er også en vinner her. Hvis du vil ha det mindre sunne alternativet, er Tuc-kjeks veldig godt ;)

• Liker Liker x 1
  5. Tropehus Forelsket i forumet Vårspirene 2021 *Aprilbaby 2018*

Jeg har spist mye eple, kiwi, banan og smoothie. Av salte ting spiser jeg speltlompechips med guaccamole eller hjemmelaget hummus med grønsaker (agurk, gulrot, kålrabi, blomkål)

• Liker Liker x 1
  6. Fregnefanten Forumet er livet Sommerfuglene *Aprilbaby 2018*

Gulrot, agurk, stangselleri som dyppes i yoghurt [emoji7]

• Liker Liker x 1
  7. BabyBluum Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Klarer ikke få i meg mektig snack lenger. Det klager jeg ikke på. Blir jo enklere å unngå usunne snacks.
    Er i utgangspunktet veldig glad i frukt og grønt så det har gått mye i epler, druer, gulrøtter og cherrytomater fra hagen:)

• Liker Liker x 1
  8. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Finnes det noe som metter mer? Føler aldri jeg blir mett av frukt :eek:

9. Hirka Gift med forumet Septemberlykke 2021 Junilykke2018

Müsli og eplebiter med Biola (rips eller bringebær) har blitt en hit mer. Mettende og sunt :) også bra når man gjerne er litt forstoppa ;) hehe

• Liker Liker x 1
  10. Prestekragen92 Glad i forumet Novemberlykke 2015 *Aprilbaby 2018*

Pinklady epler med holiday-dipp, blandet med kesam i stede for rømme:D:rolleyes:

• Liker Liker x 1
  11. GunnElise Flørter med forumet

Müsli knekkebrød med ost

• Liker Liker x 1
  12. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hadde jeg slitt med forstoppelse så [emoji14] er vel nesten motsatt her.
    Men drikker biola hver dag da. Regulerer magen :D

13. Tropehus Forelsket i forumet Vårspirene 2021 *Aprilbaby 2018*

Føler grønsaker og hummus metter - er ganske mye fiber i det. Ellers så har jeg en greie med å dyppe eple i nøttesmør [emoji9]

• Liker Liker x 1
  14. toerperfekt Blir kjent med forumet *Aprilbaby 2018*

Tzatziki er veeeldig godt til gulrot, kålrot og brokkoli :)

• Liker Liker x 1
  15. Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018*

Jeg lagde meg granola i dag, og oppdaget at det ikke var så verst å snackse. Og jeg har egentlig ikke lyst på _noe_.

• Liker Liker x 1
  16. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Avokado er også en slager her, hvis du liker det. Kan selvsagt ikke spise så mye av ganga, men det metter godt. Godt sammen med skinke eller noe annet, litt krydder (sitronpepper eller grillkrydder) på knekkebrød, i salat osv.

Får heldigvis avsmak av alt som smaker søtt, det hjelper godt på kostholdet.

• Liker Liker x 1
  17. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Frister ikke så mye med søtt her heller heldigvis.

Hm...men nå fikk jeg egentlig veldig lyst på ostesmørbrød til kveld i dag. Ferdig med middag for en time siden, og allerede sulten [emoji14] haha

18. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Fått helt hekta på salt kjeks med mandarin smøreost på [emoji7]

• Liker Liker x 1
  19. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Hehee så bra, ulvehungeren har ikke slått inn helt enda her. Heldigvis får en vel si. Er heldig med en rikholdig kantine på jobb så de dagene jeg ikke orker matpakke eller å tenke på morraen er det mye bra og sunt å velge i der. De lager gode smoothier også og det har vært redningen noen morgener der jeg ikke har orka noe annet enn kaffe med melk. Bør jo helst lage den selv, men er så styrete å sykle med ;)

20. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Det hørtes godt ut! Kan også anbefale, helt ut av det blå, sellerirot som pommes frites-bakt i ovnen med bare litt krydder på. Kanongodt og tusen ganger bedre enn søtpotet. Men en må like den litt bitre smaken da. Kunne spist meg mett bare på det.

Del denne siden