Snacks

Det hørtes godt ut! Kan også anbefale, helt ut av det blå, sellerirot som pommes frites-bakt i ovnen med bare litt krydder på. Kanongodt og tusen ganger bedre enn søtpotet. Men en må like den litt bitre smaken da. Kunne spist meg mett bare på det.
Sellerirot har jeg aldri likt, men vet nå aldri nå [emoji23]
 
Hehee så bra, ulvehungeren har ikke slått inn helt enda her. Heldigvis får en vel si. Er heldig med en rikholdig kantine på jobb så de dagene jeg ikke orker matpakke eller å tenke på morraen er det mye bra og sunt å velge i der. De lager gode smoothier også og det har vært redningen noen morgener der jeg ikke har orka noe annet enn kaffe med melk. Bør jo helst lage den selv, men er så styrete å sykle med ;)

Sånn vektmessig så gjør det ikke noe,em det er så slitsomt å spise hele tiden og å finne på hva [emoji14] haha
Ligger fortsatt under der jeg ønsker å ligge til vanlig på vektskalaen, men alt faller jo av etter graviditetene og så har egentlig gitt opp litt igjen :/

Ikke det letteste å sykle med nei
 
Sånn vektmessig så gjør det ikke noe,em det er så slitsomt å spise hele tiden og å finne på hva [emoji14] haha
Ligger fortsatt under der jeg ønsker å ligge til vanlig på vektskalaen, men alt faller jo av etter graviditetene og så har egentlig gitt opp litt igjen :/

Ikke det letteste å sykle med nei
Ser den. Har motsatt problem som deg. Du kan få noen kilo av meg så ordner det seg greit for oss begge to ;)
 
Riskaker knasker jeg på. Men er mest for å stagge kvalmen nå. Hjelper mot sulten til vanlig da.
 
Back
Topp