Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her øver vi oss med smokk, ingen stor suksess enda gitt! Bare spytter den ut.. Skulle gjerne ønske at hun tok den. Hun er 10 dager i dag, og ammingen går fint. Hadde bare trengt litt avlastning til smokkene jeg tydeligvis har på frontpartiet.. Har prøvd med MAM og NUK smokker... Noen andre anbefalinger??
Håper hun vil ta den.. Hun er 12 dager, men bare brekker seg!
Han her brekker seg også litt i starten med MAM smokkene, men vil mye heller ha Avent sin! Prøv den![]()
Om du ikke finner en smokk ho ikke brekker seg av kan jeg anbefale Trøst smokken. Men tror den kun kan kjøpes på nett...Her øver vi oss med smokk, ingen stor suksess enda gitt! Bare spytter den ut.. Skulle gjerne ønske at hun tok den. Hun er 10 dager i dag, og ammingen går fint. Hadde bare trengt litt avlastning til smokkene jeg tydeligvis har på frontpartiet.. Har prøvd med MAM og NUK smokker... Noen andre anbefalinger??
Min å vill bare ha aventPrøv en annen smokk! Er det MAM sin hun brekker seg av? Det gjør mini hvertfall, vil heller ha Avent sin![]()
Tror faktisk jeg har en liggende, var med i en babypakke! da skal den kokes i en fei! Takk for tips!![]()
Ja, den kom i en pakke her ogHåper den hjelper hos dere og
![]()
Prøv en annen smokk! Er det MAM sin hun brekker seg av? Det gjør mini hvertfall, vil heller ha Avent sin![]()