Petidin er et smertestillende medikament som blir gitt ved sprøyte intramuskulært. Har ikke så stor virkning på selve smertene, men kan hjelpe til slik at den som føder får til å slappe mer av mellom riene i åpningsfasenHva er petidin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Petidin er et smertestillende medikament som blir gitt ved sprøyte intramuskulært. Har ikke så stor virkning på selve smertene, men kan hjelpe til slik at den som føder får til å slappe mer av mellom riene i åpningsfasenHva er petidin?
Okei, takkPetidin er et smertestillende medikament som blir gitt ved sprøyte intramuskulært. Har ikke så stor virkning på selve smertene, men kan hjelpe til slik at den som føder får til å slappe mer av mellom riene i åpningsfasen![]()
Ja, jeg tror det, men tør ikke å si det for sikkertOkei, takker det noe alle sykehus tilbyr?
Ja, jeg tror det, men tør ikke å si det for sikkert![]()
Okei, takker det noe alle sykehus tilbyr?
Skal føde på storken i bergen visst alt går etter planen ,da er alt så naturlig som mulig,fødte der sist og var veldig fornøyd ☺
Det håper jeg også påstorken virker mer personlig og rolig, tror jeg trenger det i en såpass stor og uvant situasjon.