Hvilke smertestillende ønsker du under fødselen? Sleng gjerne med erfaringer. Jeg hadde lystgass og varmeflaske i korsryggen ved nr 1 og håper at jeg klarer meg med det nå også..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vepsestikk har jeg ikke hørt om førKnallhard massasje på vonde punkter på rygg funker veldig!
Første gang fikk jeg "vepsestikk" i ryggen og det tok bort all riesmerte i ryggen..
Er det en type akupunktur eller? Vepsestikk har jeg ikke hørt om førEr det en type akupunktur eller?
![]()
Noen sykehus har lystgass, andre ikke. Det sier de sikkert noe om hvis du skal på omvisning på fødenEr åpen for alt og ingenting, siden jeg ikke vet hva jeg går tilKlarer jeg meg uten er det fint, føler jeg at jeg trenger, er det ingen prinsippsak å klare seg uten liksom..
Men trodde det ikke var så mange som tilbydde lystgass lenger? Eller er det tilbake? Har også hørt at det kan være veldig kvalmende, men det er sikkert individuelt som alt annet![]()
Hva er petidin?Sist hadde jeg planer om å sitte i badekar, men fikk ikke siden jeg ble indusert. Skulle også få Petidin, men de rakk ikke å gi det før pressriene startet. Så da fikk jeg bare varm rispose som ikke fungerte for meg. Denne gangen håper jeg på å få prøve badekar, men er ikke helt sikker på om jeg vil føde der eller ikke. Lystgass er dessverre ikke et alternativ for det har de ikke her... Så det blir vel bare badekar, evt varmepose og slike "naturlige" ting denne gangen også håper jeg.