Smerter i mellomgulvet!

Jeg har hatt vondt i magesekken, uten helt å vite hvorfor. Kanskje luft? Ellers har jeg i perioder mye stikking, men det er jo i livmora, ikke i melllomgulvet.

Har en del luft jeg ikke får ut, kan jo være derfor jeg har slike smerter i mellomgulvet. Men har nå ikveld fått av meg noe av lufta, men smertene gir seg ikke :-/ trett og sliten!

Hmm nei det er ikke godt å vite:confused:.
Finner ikke noe på nett heller, men jeg tenker det er symptomer på svangerskapet i og med det er store kroppslige endringer i sving. Men er det vedvarende og øker i styrke, ville jeg ha nevnt det til legen neste gang jeg var der:)

Ja, vil tro det er det. Har hadd mange symptomer, mer enn tidligere da jeg har vært gravid. Skal ringe til lege i morgen å bestille en time jeg :-)
Så krysser jeg fingrene for å få tidlig ul også :) spent på og se om det kansje er to spirer denne gangen også :)

Jeg sliter med mye luft og smerter i mellomgulvet. Har irritabel tarm og virker som den nesten har blitt enda mer sensitiv nå. Veldig ubehagelig og smertefullt til tider, men er sikkert bare noe jeg må tåle

Smertene i mellomgulvet er ikke like ille idag heldigvis, men er blitt obstipert, får ikke av meg noe
Heldigvis fått legetime på fredag :-)

Back
Topp