Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har hatt vondt i magesekken, uten helt å vite hvorfor. Kanskje luft? Ellers har jeg i perioder mye stikking, men det er jo i livmora, ikke i melllomgulvet.
Har en del luft jeg ikke får ut, kan jo være derfor jeg har slike smerter i mellomgulvet. Men har nå ikveld fått av meg noe av lufta, men smertene gir seg ikke :-/ trett og sliten!
Hmm nei det er ikke godt å vite.
Finner ikke noe på nett heller, men jeg tenker det er symptomer på svangerskapet i og med det er store kroppslige endringer i sving. Men er det vedvarende og øker i styrke, ville jeg ha nevnt det til legen neste gang jeg var der
Ja, vil tro det er det. Har hadd mange symptomer, mer enn tidligere da jeg har vært gravid. Skal ringe til lege i morgen å bestille en time jeg
Så krysser jeg fingrene for å få tidlig ul også spent på og se om det kansje er to spirer denne gangen også
Jeg sliter med mye luft og smerter i mellomgulvet. Har irritabel tarm og virker som den nesten har blitt enda mer sensitiv nå. Veldig ubehagelig og smertefullt til tider, men er sikkert bare noe jeg må tåle