Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Lagde dere grøt selv eller hva kjøpte dere?? Evt hvilken? Lille juleaften er lille fire mnd, så da blir det "nissegrøt" på han og![]()
Har ikke barn fra før så prøver og høre rundt med folk hva de begynner medNestle sin mais og ris grøt. Den jeg har brukt til alle, og ingen har reagert på den. Lagde til en tynn blanding og ga på skje. Jeg har alltid gitt tran på skje til henne, så merket at hun var vant til det og at ikke alt bare kom ut igjen. Lille julaften var jo en ypperlig Grøtdag da![]()
Så gøy! Lagde dere grøt selv eller hva kjøpte dere?? Evt hvilken? Lille juleaften er lille fire mnd, så da blir det "nissegrøt" på han og![]()
Så gøy! Har dere blitt noe plaget med magen eller?Her har vi også begynt med grøt, jeg kjøpte først hipp ettersom vi bruker hipp mme men denne fallt ikke helt i smak, prøvde deretter med semper sin banangrøt og denne fallt virkelig i smak![]()
Til førstemann mener jeg vi startet med en risgrøt fra Hipp, en som er merket med "fra 4 mnd". Så prøver nok denne nå også.Har ikke barn fra før så prøver og høre rundt med folk hva de begynner med
Synes også lille julaften var en super dag og starte![]()
Så gøy! Har dere blitt noe plaget med magen eller?
Ja, det blir spennende her og. Tar jo heldigvis flaske, men har ikke prøvd skjeNei, ingenting faktiskble anbefalt å kjøpe litt smoothie/pure for å hjelpe magen, kjøper en liten tube med plomme/sviske pure og deler denne utover 3 måltider så det ikke blir så mye om gangen
avføringen er som vanlig og det eneste er at hun kanskje har litt mer luft i magen, men dette får hun ut uten problemer og hun plages absolutt ikke av dette
det eneste hun skal lære seg nå er hvordan hun skal få mat fra skje, for det er nemlig et prosjekt for seg selv!
Så dere gir litt smaksprøver før 4mnd? Eller? Idag har vi kjøpt grøt, sviskemos og skjeer for å være klare. Har tenkt og prøve å gi litt grøt i jula da pappan er hjemme![]()
Vil du oppdatere om det fungerer? Sliter litt her med magen nå ogVi gir pga magen, men kun sviskemos før 4 mndSnakket med helsesøster om det i dag.
Vil du oppdatere om det fungerer? Sliter litt her med magen nå og![]()
Vil du oppdatere om det fungerer? Sliter litt her med magen nå og![]()