Smøreregimet

Jeg tror nok at hun har klart å lage noen nye kloremerker ja :confused1

Må kanskje begynne å smøre.. Verdt å prøve ;) Er det denne weleda oljen som er tingen?

Må kanskje begynne å smøre.. Verdt å prøve ;) Er det denne weleda oljen som er tingen?

Jeg har kjøpt Burts bees, men gikk nesten tom så kjøpte Weleda sin. Weleda sin er mer i flasken, og virker som er drøyere i bruk, men liker konsistensen til Burts bees bedre :)

Hmm.. Er jo burts bees fan da, så kanskje jeg må kjøpe den ;-)

De 2 jeg fikk sist, kom den siste uken i graviditeten... :/

Med førstemann fikk jeg strekkmerker under fødsel..... Skikkelig kjedelig, selvom jeg hadde smurt magen hele tiden... Nå smører jeg med weleda strekkmerker olje, selvom jeg sikkert kommer til å få strekkmerker, men prøver å reusere utfallet....
Kjipt å ha klart seg så lenge og så få i siste liten!

Lukter Burts Bees og Weleda sine?
Og er de dyre? Kjøpte en på apoteket, syntes den var litt dy til å være så lite og at den forsvinner så fort...

Og er de dyre? Kjøpte en på apoteket, syntes den var litt dy til å være så lite og at den forsvinner så fort...
Weleda sin olje tror jeg koster ca 270,- .
Flasken er ganske drøy .
Mener BB koster rundt 250,- men er ikke helt sikker.

Jeg bruker weleda oljen som er spesielt utviklet for å "hindre" strekkmerker under svangerskap. Den er ganske drøy.
Det er litt lukt av den, men ikke noe ille synes jeg.
Jeg foretrekker å være ordentlig fet på magen ,derfor valgte jeg oljen til weleda.

Jeg kjøpte Mama Bee belly butter for 138 kr , oljen til 110 kr (115 ml - ikke drøy i bruk) og Weleda sin olje (100 ml-veldig drøy i bruk) til 176,- , på feelunique.com :D

Jeg brukte weleda sin olje i starten men brukte den opp på et blunk..
Nå om dagen bruker jeg bare ren madelolje morgen og kveld.. uke 28+4 ingen strekkmerker enda:D

Takk for svar :) tror jeg skal prøve meg på Weleda, den var jo billig til 176, spesielt med at den er drøy i bruk :)
Dumme meg har kjøpt den på helsekosten:smiley-angry026.
Har ikke tenkt tanken på at det går ann å bestille den på nett:confused013

Kjipt å ha klart seg så lenge og så få i siste liten!

Jeg oppdaget det heller ikke før noen dager etter fødselen, da magen var sunket litt inn. Så jeg gikk rundt og var så fornøyd med å ikke ha fått strekkmerker, helt til jeg en dag så det i speilet... Da ringte jeg min mann på jobb og gråt i telefonen og var såååå fortvilet....

Jeg oppdaget det heller ikke før noen dager etter fødselen, da magen var sunket litt inn. Så jeg gikk rundt og var så fornøyd med å ikke ha fått strekkmerker, helt til jeg en dag så det i speilet... Da ringte jeg min mann på jobb og gråt i telefonen og var såååå fortvilet....
Uff da! Jeg hadde også blitt lei meg da. Min mann sjekker magen min med jevne mellomrom, selv om jeg vet at det er ikke så mye jeg kan gjør med det :(

Smører meg med body oljen til Ole Henriksen :-) lukter godt og trekker fort inn

Kan trøste dere med at strekkmerkene kommer ikke til å være en stor del av livet deres. Jeg trodde jeg kom til å krepere av angst og dårlig selvbilde, men helt ærlig.. Når jeg er på stranda med ungene mine så er det ungene mine som er i fokus. Jeg leker med dem, passer på dem og er med dem. Joda, hadde sikkert vært fint å se ut som Miranda Kerr i bikini, men kroppsfokuset er ikke så stort. Andre ting er viktigere :) Også det å vise ungene sine at alle har forskjellige kropper og man skal ikke skal gjemme seg bort på stranda bare fordi man har strekkmerker. Hva lærer man barna da?

Back
Topp