Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun prøver jo bare å komme seg utJeg tror nok at hun har klart å lage noen nye kloremerker ja
Må kanskje begynne å smøre.. Verdt å prøve Er det denne weleda oljen som er tingen?
Kjipt å ha klart seg så lenge og så få i siste liten!Med førstemann fikk jeg strekkmerker under fødsel..... Skikkelig kjedelig, selvom jeg hadde smurt magen hele tiden... Nå smører jeg med weleda strekkmerker olje, selvom jeg sikkert kommer til å få strekkmerker, men prøver å reusere utfallet....
Weleda sin olje tror jeg koster ca 270,- .Lukter Burts Bees og Weleda sine?
Og er de dyre? Kjøpte en på apoteket, syntes den var litt dy til å være så lite og at den forsvinner så fort...
Lukter Burts Bees og Weleda sine?
Og er de dyre? Kjøpte en på apoteket, syntes den var litt dy til å være så lite og at den forsvinner så fort...
Dumme meg har kjøpt den på helsekosten.Takk for svar tror jeg skal prøve meg på Weleda, den var jo billig til 176, spesielt med at den er drøy i bruk
Samme gjorde jeg med gravidoljen jeg bruker nå, bare at den er ikke drøy i brukDumme meg har kjøpt den på helsekosten.
Har ikke tenkt tanken på at det går ann å bestille den på nett
Godt det er flere av oss Spent-mammaSamme gjorde jeg med gravidoljen jeg bruker nå, bare at den er ikke drøy i bruk
Kjipt å ha klart seg så lenge og så få i siste liten!
Uff da! Jeg hadde også blitt lei meg da. Min mann sjekker magen min med jevne mellomrom, selv om jeg vet at det er ikke så mye jeg kan gjør med detJeg oppdaget det heller ikke før noen dager etter fødselen, da magen var sunket litt inn. Så jeg gikk rundt og var så fornøyd med å ikke ha fått strekkmerker, helt til jeg en dag så det i speilet... Da ringte jeg min mann på jobb og gråt i telefonen og var såååå fortvilet....