Jeg lurer på om noen har noen erfaringer/tips på hva det er lurt å bruke av krem/olje for å "unngå" strekkmerker? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke være så forferdelig genetisk, min mor hadde ingen, jeg fikk mange. Tror mer at det som spiller mest inn er hvor mye man går opp i vekt og om selve magen blir veldig stor. Jeg gikk opp 30 kilo forrige svangerskap, og tenker det er mye mer relevant enn om min mor hadde strekkmerker.
Fikk de fleste siste måneden og da hadde jeg smørt meg hele svangerskapet.
Kan ikke være så forferdelig genetisk, min mor hadde ingen, jeg fikk mange. Tror mer at det som spiller mest inn er hvor mye man går opp i vekt og om selve magen blir veldig stor. Jeg gikk opp 30 kilo forrige svangerskap, og tenker det er mye mer relevant enn om min mor hadde strekkmerker.
Du har gener fra flere enn din mor [emoji6] hele den andre siden av slektstreet kan ikke ignoreres.Kan ikke være så forferdelig genetisk, min mor hadde ingen, jeg fikk mange. Tror mer at det som spiller mest inn er hvor mye man går opp i vekt og om selve magen blir veldig stor. Jeg gikk opp 30 kilo forrige svangerskap, og tenker det er mye mer relevant enn om min mor hadde strekkmerker.
Du har gener fra flere enn din mor [emoji6] hele den andre siden av slektstreet kan ikke ignoreres.
Gikk også opp over 30kg, fikk ingen
Er jo ca 50% sjanse for at det har noe å si hvertfall. [emoji16]No kidding! Skrev det med min mor siden det var det alle trakk frem i denne tråden.
Da blir jo "genekortet" uansett irrelevant hvis man uansett ikke vet hvilken gener man har arvet når det kommer til akkurat dette.
![]()
![]()
![]()