Smøre magen

Er jo ca 50% sjanse for at det har noe å si hvertfall. [emoji16]
Genkortet/at naturlig anlegg er alt som har noe å si tror jeg er viktigst for å overbevise seg selv om å ikke kaste bort penger på kremer som ikke funker.

Selvsagt. Skrev egentlig bare det første innlegget i denne tråden fordi det var flere stykker som påpekte at de ikke hadde fått strekkmerker og det hadde heller ikke dere mor. Tenkte da å nevne at det ikke nødvendigvis har noe å si hva din mor har hatt for jeg hadde det motsatte enn min mor. At det i alle fall ikke var en form for fasit.

Genene har nok noe å si ja, men vi mener vel egentlig nesten det samme da? At det ikke har så mye å si hva ens mor hadde hvis man kan arve "strekkmerkegenet " fra hvem som helst i slekten...

Selvsagt. Skrev egentlig bare det første innlegget i denne tråden fordi det var flere stykker som påpekte at de ikke hadde fått strekkmerker og det hadde heller ikke dere mor. Tenkte da å nevne at det ikke nødvendigvis har noe å si hva din mor har hatt for jeg hadde det motsatte enn min mor. At det i alle fall ikke var en form for fasit.

Genene har nok noe å si ja, men vi mener vel egentlig nesten det samme da? At det ikke har så mye å si hva ens mor hadde hvis man kan arve "strekkmerkegenet " fra hvem som helst i slekten...
Er ganske enig ja [emoji4]

Hverken min mor eller mormor fikk strekkmerker, jeg fikk en del på hoftene og litt rundt navlen. Hva genetikken på min fars side bjudar på aner jeg ikke. De har bleknet og jeg tenker ikke noe over dem nå selvom jeg gråt mine modige tårer når de kom :p

Back
Topp