Sluttet med smokk?

En tråd i 'Juni 2013' startet av Kakemonster88, 10 Apr 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. tango Elsker forumet jentene i juni13

Her er vi ikke i nærheten...hun har vært mye syk og har ikke hatt hjerte til å ta den enda..vi driver å motiverer og forbereder men...

2. -Lane- Gift med forumet jentene i juni13

Hvordan går det med smokkeslutt? Sig har bare brukt på natt, men ble syk på ferie (legevakt og hele pakka) og da fikk han sutt når han lå og slappa av på dagen. Hadde et sant helvette med å venne han av dagsutt igjen. Første gang gikk det bra. Tar nattsutten når vi kommer hjem han mannen bestemt :)

3. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Såpass ja... Lykke til :)

Her gikk det ganske bra :) Han var helt klar for å slutte, men brukte to netter på å finne roen... Ikke gråt eller noe, bare veldig urolig... Nå er han VELDIG klar for å gi bort smokkene til Kaptein Sabeltann :)

4. -Lane- Gift med forumet jentene i juni13

Sig sa i går at når vi kommer hjem skal jeg slutte med sutt. Usikker på om han har funnet det ut selv eller om han er blitt fortalt det av pappsen.

5. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Blir spennende å se hvordan det går! Hvor lenge er det til dere er hjemme? :)

6. -Lane- Gift med forumet jentene i juni13

Hjemme i kveld. Står og venter på ferga over nå. I Lofoten ca 21.00 også over 1 time kjøring. Blir nok ikke i kveld i alle fall. Eller kanskje.. Får se an formen på mini :)

• Liker Liker x 1
  7. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Lykke til ihvertfall :)

• Liker Liker x 1
  8. -Lane- Gift med forumet jentene i juni13

Ser ut som det blir bleieslutt i stede. Han ville ha truse på i dag. Ett uhell og ett vellykket dobesøk.

• Liker Liker x 1
  9. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Så kult!! Flinken!

10. -Lane- Gift med forumet jentene i juni13

Han er sluttet med smokk. Gikk helt smertefritt. Har ikke spurt etter den en eneste gang.

• Liker Liker x 1
  11. HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13

Etter en ukes lang forberedelse har jeg nå klippet hull i suttene, og tenker å klippe dem helt av i natt.. kjip mamma :p

• Liker Liker x 1
  12. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Funka det?

13. HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13

Jepp :)

14. Warfie90 Betatt av forumet ♡Julekulene 2021♡

Snuppa sluttet med smokk for 2 uker siden. Hun var helt avhengig av den så jeg trodde det kom til å bli vanskelig men det gikk knirkefritt :O
    Jeg snakket med ho om det en stund i forveien og når dagen kom dro vi til byen. Hun kastet de selv i søppeldunken, så dro vi å kjøpte en leke etterpå. Hun har ikke grått etter smokken en eneste gang :O :D vært å prøve :)

15. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Virker ikke som det funker her. Skal absolutt ha sutta i munn, hu sier at den er ødelagt og at hun vil ha en ny, men bruker den likevell.

16. HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13

Kjedelig da :) har du klippet av hele "blæra" sånn at det bare er ca 0,5cm igjen av gummien? :) Klart, alle triks kan vel ikke fungere likt på ulike barn :)

17. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Ikke enda, men har laga hullet større for vær kveld. Tror hun fikk tunga i klem i natt :p

18. HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13

Huffda :p Lykke til :)

Del denne siden