Sluttet med smokk?

En tråd i 'Juni 2013' startet av Kakemonster88, 10 Apr 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Har noen av de små sluttet med smokk ennå? :)

2. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Prøver, men tror hun kommer til å bruke sutt til hun blir voksen...

3. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Hehehe :) :p Kjedelig når det ikke går når man faktisk prøver da...

4. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Ja :-/ men har fått den bort på dagen da,så er jo noe :p

• Liker Liker x 1
  5. tango Elsker forumet jentene i juni13

Vi er i en "nedtrappingsfase" :) kun lov i senga, bil og vogn.. Men det sklir ut hver gang hun er syk.. Noe som har vært ganske ofte.. Men så prater vi masse om at Sabeltann snart trenger smokkene, og er innom å ser i smokkariumet i Sabeltann verden hver gang vi er i dyreparken. Så vi er i en "prosess" :) :p

• Liker Liker x 1
  6. Skravlebøtta Forumet er livet jentene i juni13

Å herrefred.... jobber med saken,men det er ikke lett!
    Prøver å ikke la henne ha den på dagen og det går fint i perioder. Men hun er veldig sensitiv og reagerer voldsomt på motgang og når ting ikke blir som hun har tenkt. Jeg prøver å trøste uten smokk,og noen ganger går det helt fint. Men andre ganger er det helt håpløst. Hun klarer da ikke roe seg uten smokk,og klarer heller ikke ta imot trøst før hun får smokken og får roet seg ned.

7. HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13

Her har hun lenge hatt den kun på natta og når hun har vært syk, men etter at lillebror kom har hun vært rabiat om hun ikke får ha den på dagtid.. HÅPER å bli kvitt hele sutten til sommeren sammen med bleia..

8. Maisen Elsker forumet jentene i juni13

Her er det en god stund siden han sluttet faktisk. Han mistet smokken sin så då fant jeg ut at på ett eller annet tidspunkt må han slutte med smokk så prøvde uten ut smokk den natten og det gikk kjempe bra. Gikk bra i barnehagen og, de var overrasket over hvor flink han var. Han har ikke spurt etter smokk etter det :)

• Liker Liker x 1
  9. Lirisi Forumet er livet jentene i juni13

Uaktuelt i bil og når han er sliten/ skal sove. Gruer meg!! Men vi snakker på det, og minner han ofte på at snart må han slutte :p

Vi skal kutte den ut i sommer! Punktum . :p

10. Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP

Skal kutte ut i sommer. Hun har vært mye syk og da blir det mye tutt. Men etter erfaring fra de to eldste så går det veldig bra når man først tar den helt bort:)

11. -Lane- Gift med forumet jentene i juni13

Bruker bare smokk om natten så er fornøyd med det så langt. Tar bort nattsutten i løpet av vår/sommeren.

• Liker Liker x 1
  12. Lirisi Forumet er livet jentene i juni13

Oi, må nok oppdatere ; lille skatten min har brått slutta med smokk. Vært helt uten i 1 uke nå! Spør etter den hver kveld da :( men har ikke vært en skikkelig fight enda! Hadde jeg ikke trodd :D

• Liker Liker x 1
  13. Lirisi Forumet er livet jentene i juni13

Og i dag hadde han fått smokk mens han sov i bhg. Et sann helvette i ettermiddag :(

14. Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP

Så dumt da:/ kanskje ikke ha tutten liggende i bhg.

15. Lirisi Forumet er livet jentene i juni13

Hadde ikke det :p de hadde funnet en og lagt den dit og "trodd" vi hadde starta igjen :/

16. Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP

Nej ekstra kjedelig! Håper det går bedre nå.

17. Lirisi Forumet er livet jentene i juni13

Roa seg ned nå :)

• Liker Liker x 1
  18. Lirisi Forumet er livet jentene i juni13

6 uker uten smokk :D 7,5 mnd uten bleie !

3 år i dag :D stor, flink gutt <3

• Liker Liker x 3
  19. Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP

Har et som skriker etter tutten nå! Ingen av de andre to var så sta:p

20. HønseLovisa Forumet er livet jentene i juni13

Gruer meg skikkelig til 9/7, da kjører vi sørover og lar sutten være igjen hjemme..

Del denne siden