Sluttet med smokk?

Her er vi ikke i nærheten...hun har vært mye syk og har ikke hatt hjerte til å ta den enda..vi driver å motiverer og forbereder men...
 
Gruer meg skikkelig til 9/7, da kjører vi sørover og lar sutten være igjen hjemme..
Hvordan går det med smokkeslutt? Sig har bare brukt på natt, men ble syk på ferie (legevakt og hele pakka) og da fikk han sutt når han lå og slappa av på dagen. Hadde et sant helvette med å venne han av dagsutt igjen. Første gang gikk det bra. Tar nattsutten når vi kommer hjem han mannen bestemt :)
 
Hvordan går det med smokkeslutt? Sig har bare brukt på natt, men ble syk på ferie (legevakt og hele pakka) og da fikk han sutt når han lå og slappa av på dagen. Hadde et sant helvette med å venne han av dagsutt igjen. Første gang gikk det bra. Tar nattsutten når vi kommer hjem han mannen bestemt :)

Såpass ja... Lykke til :)

Her gikk det ganske bra :) Han var helt klar for å slutte, men brukte to netter på å finne roen... Ikke gråt eller noe, bare veldig urolig... Nå er han VELDIG klar for å gi bort smokkene til Kaptein Sabeltann :)
 
Såpass ja... Lykke til :)

Her gikk det ganske bra :) Han var helt klar for å slutte, men brukte to netter på å finne roen... Ikke gråt eller noe, bare veldig urolig... Nå er han VELDIG klar for å gi bort smokkene til Kaptein Sabeltann :)
Sig sa i går at når vi kommer hjem skal jeg slutte med sutt. Usikker på om han har funnet det ut selv eller om han er blitt fortalt det av pappsen.
 
Sig sa i går at når vi kommer hjem skal jeg slutte med sutt. Usikker på om han har funnet det ut selv eller om han er blitt fortalt det av pappsen.

Blir spennende å se hvordan det går! Hvor lenge er det til dere er hjemme? :)
 
Etter en ukes lang forberedelse har jeg nå klippet hull i suttene, og tenker å klippe dem helt av i natt.. kjip mamma :p
 
Snuppa sluttet med smokk for 2 uker siden. Hun var helt avhengig av den så jeg trodde det kom til å bli vanskelig men det gikk knirkefritt :O
Jeg snakket med ho om det en stund i forveien og når dagen kom dro vi til byen. Hun kastet de selv i søppeldunken, så dro vi å kjøpte en leke etterpå. Hun har ikke grått etter smokken en eneste gang :O :D vært å prøve :)
 
Virker ikke som det funker her. Skal absolutt ha sutta i munn, hu sier at den er ødelagt og at hun vil ha en ny, men bruker den likevell.
Kjedelig da :) har du klippet av hele "blæra" sånn at det bare er ca 0,5cm igjen av gummien? :) Klart, alle triks kan vel ikke fungere likt på ulike barn :)
 
Kjedelig da :) har du klippet av hele "blæra" sånn at det bare er ca 0,5cm igjen av gummien? :) Klart, alle triks kan vel ikke fungere likt på ulike barn :)
Ikke enda, men har laga hullet større for vær kveld. Tror hun fikk tunga i klem i natt :p
 
Back
Topp