Lenemor✨️
Andre møte med forumet
Hei!
Er det nokon andre der ute som sliter med å få i seg mat? Eg har hatt nedsett matlyst sia eg fekk positiv test.. Føler meg ikkje sulten før magen skrik etter mat, og mengda mat eg får i meg er til å le av. Til frukost i dag har eg ete tre jordbær og ei plomme, og er stappmett..
Er det nokon andre der ute som sliter med å få i seg mat? Eg har hatt nedsett matlyst sia eg fekk positiv test.. Føler meg ikkje sulten før magen skrik etter mat, og mengda mat eg får i meg er til å le av. Til frukost i dag har eg ete tre jordbær og ei plomme, og er stappmett..
Prøver å spise når jeg bør, og én Ritz er lsm bedre enn ingenting, det var frokosten min i går
Eller, i tillegg til det vanlige, som er kosttilskudd og et glass cola.. Skal prøve å få i meg noe mer ila de neste par timene, er så vanskelig for meg å spise ordentlig før middag
Men vet jo at jeg må få i meg noe, så nødløsningen i det siste har vært yt kakao og banan til frokost…. Veldig ensformig kosthold for tiden, håper det bedrer seg for oss alle 

De kan heller ikke forvente at du skal legge på deg så tidlig. Så kommer det jo an på hvordan kroppen din er. Jeg har en BMI på 15, så jeg burde virkelig ikke gå ned, men sliter selvfølgelig med å legge på meg. Man kan ikke alltid kontrollere sånt. Og uansett, vektopp/nedgang har ikke nødvendigvis noe å si for fosteret
men det er godt å vite at det er fleire som sliter med dette. Føler meg ikkje like aleine