Ja, det er det jeg også tenker.
Jeg blir så forvirret når de mener forskjellige ting disse "helsepersonellene" :-/
Ja det skjønner jeg godt.
Håper det ordner seg for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det jeg også tenker.
Jeg blir så forvirret når de mener forskjellige ting disse "helsepersonellene" :-/
Jerntilskudd virker jo fort på blodprosenten og tror det er viktigere å ha god blodprosent enn jernlager. For høy blodprosent er faktisk ugunstig og kan gi koagulasjon og blodpropperJeg skal pushe mer forstår jeg !
Jeg er redd blødningene etter fødsel spesielt, i og med at jernlageret er så lavt.
Min lege mente at siden blodprosenten var fin så trengte jeg ikke tilskudd av jern selv om det vat på 3.
Og jeg merker jo at ting ikke er on i kroppen min. Men legen min ble nesten sint når jeg sa det.... :-/
Jerntilskudd virker jo fort på blodprosenten og tror det er viktigere å ha god blodprosent enn jernlager. For høy blodprosent er faktisk ugunstig og kan gi koagulasjon og blodpropper
Men ring jordmor om du er usikker. så har du hvertfall fått en ekstra vurderingJa, det er sant
Men ring jordmor om du er usikker. så har du hvertfall fått en ekstra vurdering
Det murrer og murrer.. Skal det være sånn i 4 uker til tro
Ja, det må jeg si.. Det kan vel bety god modning og evt at det blir fødsel før termin.. KanskjeDet kan bli slitsomt ihvertfall :-/ :-(
Ja, det må jeg si.. Det kan vel bety god modning og evt at det blir fødsel før termin.. Kanskje
Håper det betyr modning til termin.. stikker og murer der nede hos meg også!Ja, det må jeg si.. Det kan vel bety god modning og evt at det blir fødsel før termin.. Kanskje
Har fått en vurdering nå og jeg skal få jern (y) :-D
Har fått en vurdering nå og jeg skal få jern (y) :-D
Ja, det håper jeg!! Jeg tror jeg hadde vært død med verdi på 3!
Ja, jeg håpa og det.
Men fikk beskjed i dag at jeg ikke får likevel. Skjær meg løs og hiv meg i veggen!!!!
Du "får" ikke? :S Det kan jo kjøpes på apoteket uten resept. Jeg hadde sikkert blåst i hva legen sa og tatt det likevel.
Åja, hehe joda jerntabletter får jeg, men jeg kaster opp og blir intenst dårlig så jeg kan ikke ta dem.
Men skulle få intravenøst, men nå får jeg ikke likevel... :-/ blodprosenten var blitt så høy og fin, så må overleve med lavt jerninnhold... :-/
Åja, hehe joda jerntabletter får jeg, men jeg kaster opp og blir intenst dårlig så jeg kan ikke ta dem.
Men skulle få intravenøst, men nå får jeg ikke likevel... :-/ blodprosenten var blitt så høy og fin, så må overleve med lavt jerninnhold... :-/