ja, overskriften sier vel sitt.. Ikke overskudd til noe og konstant trøtt uansett hvor mye søvn jeg får. Presterer halvveis både på jobb og hjemme føler jeg.. Er i uke 7 med nr 2. Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi har det ganske likt! Jeg jobber også 100%. Også har jeg konstant dårlig samvittighet for å ikke være helt tilstede hverken på jobb eller hjemme.. Var ikke sånn i det hele tatt med vår 1., så jeg vet ikke.. Vurderer å sykemelde meg en liten periode hvis det ikke snart blir bedreJa, diskuterte det med samboeren min tidligere i dag. Er på jobb 100%, men føler jeg yter kun 50%. Allikevel sliter jeg meg helt ut iløpet av arbeidsdagen, og tilbringer resten av dagen på sofaen hjemme, mens han gjør alt som må gjøres. Legger meg som oftest før kl ni på kvelden, men får liksom aldri nok søvn. Nå er dette vår første, så er ingen barn å ta hensyn til her da. Men jeg føler meg ubrukelig for tiden. Vil det bli bedre etterhvert når formen stabiliserer seg, og kvalme etc gir seg, eller kommer det til å være slik svangerskapet ut?
Forstår ikke at du klarer det med 2 til i denne perioden?kjenner meg så igjen. Er sykemeldt, men har 2 små. Takk gud for barnehage. De timene vi har sammen på ettermiddagen er mer enn nok, jeg er sliten fra jeg slår opp øynene om morgenen, å vil helst bare sove heeeele tida.
Helt ærlig så er det ganske tungt ja. jeg syns svangerskap nr1 var tungt, men skulle gitt høyrearmen for et slikt svangerskap igjen. Tenk å bare ha seg selv å tenke på, det høres så deilig ut! Men sånn er det jo for alle som får flere barn, man må alltid tenke på noen andre sine behov først uansett hvor dårlig man er. Har heldigvis god hjelp fra sambo jaForstår ikke at du klarer det med 2 til i denne perioden?
Har du en mann som er flink å hjelpe til?![]()
Tror vi har det ganske likt.. Har en på snart 3 år som er full av energi og forventer at mamma (og pappa) er med å leker, mens jeg mest av alt bare vil legge meg på sofaen etter en arbeidsdag.. Dårlig samvittighet konstant!! Fått legetime til fredag, kommer til å be om sykemeld.Helt ærlig så er det ganske tungt ja. jeg syns svangerskap nr1 var tungt, men skulle gitt høyrearmen for et slikt svangerskap igjen. Tenk å bare ha seg selv å tenke på, det høres så deilig ut! Men sånn er det jo for alle som får flere barn, man må alltid tenke på noen andre sine behov først uansett hvor dårlig man er. Har heldigvis god hjelp fra sambo ja![]()
Tror vi har det ganske likt.. Har en på snart 3 år som er full av energi og forventer at mamma (og pappa) er med å leker, mens jeg mest av alt bare vil legge meg på sofaen etter en arbeidsdag.. Dårlig samvittighet konstant!! Fått legetime til fredag, kommer til å be om sykemeld.
Ja, jeg er sykemeldt et par uker.[QUOTE
Fikk du sykmelding? Er selv litt over 9 uker og nå begynner jeg og å vurdere å spørre legen. Er ekstremt sliten om dagen. Legger meg samtidig som guttene mine om kvelden. Men mannen min jobber mye, så er ofte alene med de 2 etter jobb. Og det er da jeg er på mitt verste. Sitter litt langt inne å spørre om sykmelding, samtidig vet jeg at det ikke er lett å få sykmelding av legen min.