Slimproppen gikk nå!

En tråd i 'Januar 2020' startet av *Pink Sugar*, 14 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. *Pink Sugar* Flørter med forumet

Termin 25 januar , men etter slimproppen har gått har jeg født innen 3-4 dager! Noen andre erfaringer ? :angelic:

• Liker Liker x 3
  2. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Hang ikke helt med nå, er det bankers å føde 3-4 dager etter slimproppen har gått?? :eek: trodde den kunne gå lenge før fødselen

3. *Pink Sugar* Flørter med forumet

Joda den kan det men de sier vanligst føder du 1-7 dager etterpå. De andre 4 fødte jeg ca 1-4 dager etterpå:)

• Optimistisk Optimistisk x 1
  4. Hønemor87 Gift med forumet Januarlykke 2020

Det er ikke bankers. Etter 7 dager kan det danne seg ny. Med de to første ble det fødsel på meg 1 dag etter proppen gikk. Denne gangen har den gått litt og litt i 14 dager fordi det hele tiden danner seg nytt. Så min jordmor sier det er veldig individuelt også hos samme kvinne fra en fødsel til en annen :) men er ett tegn på at nå er kroppen moden til å føde.

• Liker Liker x 1
  5. Alvea Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2016 Assistert-jentene Januarlykke 2020

Så spennende! Håper det skjer noe de neste dagene :D

6. FrøkenFryd81 Elsker forumet Himmelbarn Januarlykke 2020

Fødte 4 dager etter :)

7. *Pink Sugar* Flørter med forumet

Oppdatering : Fødte dagen etter slimproppen gikk. Altså igår onsdag:angelic::Heartbigred

• Hjertelig Hjertelig x 15
    • Liker Liker x 2
  8. Pjusken90 Forelsket i forumet Januarlykke 2020

Gratulerer så mye! :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Bokelsker Elsker forumet Januarlykke 2020

Gratulerer så mye, Pink Sugar!

Med storebror merket jeg ikke noe til slimproppen, da startet fødselen med at vannet gikk. Med lillebror gikk slimproppen kl. 23.45 8. januar og han ble født kl. 02.50 9. januar. :)

Del denne siden