Slimproppen gikk nå!

Termin 25 januar , men etter slimproppen har gått har jeg født innen 3-4 dager! Noen andre erfaringer ? :angelic:
Hang ikke helt med nå, er det bankers å føde 3-4 dager etter slimproppen har gått?? :eek: trodde den kunne gå lenge før fødselen
 
Hang ikke helt med nå, er det bankers å føde 3-4 dager etter slimproppen har gått?? :eek: trodde den kunne gå lenge før fødselen
Joda den kan det men de sier vanligst føder du 1-7 dager etterpå. De andre 4 fødte jeg ca 1-4 dager etterpå:)
 
Hang ikke helt med nå, er det bankers å føde 3-4 dager etter slimproppen har gått?? :eek: trodde den kunne gå lenge før fødselen
Det er ikke bankers. Etter 7 dager kan det danne seg ny. Med de to første ble det fødsel på meg 1 dag etter proppen gikk. Denne gangen har den gått litt og litt i 14 dager fordi det hele tiden danner seg nytt. Så min jordmor sier det er veldig individuelt også hos samme kvinne fra en fødsel til en annen :) men er ett tegn på at nå er kroppen moden til å føde.
 
Så spennende! Håper det skjer noe de neste dagene :D
 
Gratulerer så mye, Pink Sugar!

Med storebror merket jeg ikke noe til slimproppen, da startet fødselen med at vannet gikk. Med lillebror gikk slimproppen kl. 23.45 8. januar og han ble født kl. 02.50 9. januar. :)
 
Back
Topp