*Pink Sugar*
Betatt av forumet
Termin 25 januar , men etter slimproppen har gått har jeg født innen 3-4 dager! Noen andre erfaringer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hang ikke helt med nå, er det bankers å føde 3-4 dager etter slimproppen har gått?? trodde den kunne gå lenge før fødselenTermin 25 januar , men etter slimproppen har gått har jeg født innen 3-4 dager! Noen andre erfaringer ?
Joda den kan det men de sier vanligst føder du 1-7 dager etterpå. De andre 4 fødte jeg ca 1-4 dager etterpåHang ikke helt med nå, er det bankers å føde 3-4 dager etter slimproppen har gått?? trodde den kunne gå lenge før fødselen
Det er ikke bankers. Etter 7 dager kan det danne seg ny. Med de to første ble det fødsel på meg 1 dag etter proppen gikk. Denne gangen har den gått litt og litt i 14 dager fordi det hele tiden danner seg nytt. Så min jordmor sier det er veldig individuelt også hos samme kvinne fra en fødsel til en annen men er ett tegn på at nå er kroppen moden til å føde.Hang ikke helt med nå, er det bankers å føde 3-4 dager etter slimproppen har gått?? trodde den kunne gå lenge før fødselen
Gratulerer så mye!Oppdatering : Fødte dagen etter slimproppen gikk. Altså igår onsdag