Lykke til!Trodde det skulle bli aprilbaby på meg, men ser ut til å bli maibaby settes i gang i morgen formiddag med ballong. Slimproppen kom i kveld!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!Trodde det skulle bli aprilbaby på meg, men ser ut til å bli maibaby settes i gang i morgen formiddag med ballong. Slimproppen kom i kveld!!
Så spennende Lykke tilTrodde det skulle bli aprilbaby på meg, men ser ut til å bli maibaby settes i gang i morgen formiddag med ballong. Slimproppen kom i kveld!!
nei der varierer fra person til person Hos noen kan riene sitte kun i mage, mens andre kjenner det kun i rygg..med nr 2 var det kun magen jeg kjente det i
Mine lå veldig i korsryggen, samt magen. Men smertene i korsryggen var verst! Jordmor hadde heldigvis en god metode for å massere/presse på noen punkt baki som hjalp LITT. Men jeg har også forstått det sånn at dette er veldig individuelt Ikke alle som kjenner det i ryggen.
Trodde det skulle bli aprilbaby på meg, men ser ut til å bli maibaby settes i gang i morgen formiddag med ballong. Slimproppen kom i kveld!!
Irriterende nok, så er det dessverre slik TENK hadde det bare vært sikre tegn som alle opplevde, med ALT i graviditetenSå det jeg egentlig kan ta med meg er at dette er nok en av de tingene som er helt individuelle og forskjellig fra person
Gratulerer og masse lykke til!
Det hadde vært utrolig digg!Irriterende nok, så er det dessverre slik TENK hadde det bare vært sikre tegn som alle opplevde, med ALT i graviditeten