Slimpropp

Trodde det skulle bli aprilbaby på meg, men ser ut til å bli maibaby :happy: settes i gang i morgen formiddag med ballong. Slimproppen kom i kveld!!
Lykke til!

nei der varierer fra person til person ;) Hos noen kan riene sitte kun i mage, mens andre kjenner det kun i rygg..med nr 2 var det kun magen jeg kjente det i

Mine lå veldig i korsryggen, samt magen. Men smertene i korsryggen var verst! Jordmor hadde heldigvis en god metode for å massere/presse på noen punkt baki som hjalp LITT. Men jeg har også forstått det sånn at dette er veldig individuelt :) Ikke alle som kjenner det i ryggen.

Så det jeg egentlig kan ta med meg er at dette er nok en av de tingene som er helt individuelle og forskjellig fra person:hilarious:

Trodde det skulle bli aprilbaby på meg, men ser ut til å bli maibaby :happy: settes i gang i morgen formiddag med ballong. Slimproppen kom i kveld!!

Gratulerer og masse lykke til! :joyful:

Så det jeg egentlig kan ta med meg er at dette er nok en av de tingene som er helt individuelle og forskjellig fra person:hilarious:

Gratulerer og masse lykke til! :joyful:
Irriterende nok, så er det dessverre slik :joyful: TENK hadde det bare vært sikre tegn som alle opplevde, med ALT i graviditeten :):):)

I går gikk uten tvil slimproppen min.
Har ikke merket noe annet kroppslig enda, men har hatt mye murringer og kynnere siste ukene uansett. Keg vet det kan gå alt fra noen timer til noen uker etter at proppen har gått før det blir fødsel, og jeg er fortsatt mentalt innstilt på å gå over termin. (8 dager igjen til den). Samtidig har jeg aldri hatt alle disse symptomene før, altså murring, gått slimpropp, åpning og utflatet livmorhals så tidlig, så hvem vet?

Back
Topp