Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på do ista å deler av slimproppen kom ut, er uke 39+ 2 idag
Noen andre som har opplevd d samme , evt allerede født..Kom den ut før elller midt i fødsel ?
Hei, jeg sniker litt
Ved min første fødsel, så gikk vel slimproppen ca 2-3 dager før fødsel.
Ved fødsel nr 2 så gikk den på klinikken langt uti fødsel.
Min kom ut nå på lørdag, var da 39+1.
Venter fortsatt på at noe mer skal skje..
Min kom ganske rett før riene startet med første med blodspor i
SpennendeAldri sett noe til den velkjente proppen med noen av mine tre.. Har hatt kynnere for første gang, de siste to nettene..
Ligner faktisk veldig på start-rier
Er 38+2 i dag..
Veldig Skvatt litt egentlig.. Hadde aldri kynnere med gutta, og styrtfødsler alle tre.. Men, kan jo bli helt annerledes fødsel nå.. Jente, ny pappa, og 14år siden sistSpennende
Aldri sett noe til den velkjente proppen med noen av mine tre.. Har hatt kynnere for første gang, de siste to nettene..
Ligner faktisk veldig på start-rier
Er 38+2 i dag..
Ja det var såpass «ubehagelig» at jeg kjente det igjen fra da det startet med de andre barna mine.. Eneste forskjellen var at kynnerne jeg har ikke er SÅ konsentrert om nedre del av magen som riene mine har vært. (Og selvfølgelig at de ikke ble regelmessige da.. De gikk jo over ganske raskt..)Hvordan kjennes start rier ut for deg? Er det kynnere lignende?
Jeg hadde ikke kynnere med de 2 første guttene og med tredje gutten hadde jeg kynnere dagen før fødsel, med hun nå har jeg hatt kynnere siden uke 30Veldig Skvatt litt egentlig.. Hadde aldri kynnere med gutta, og styrtfødsler alle tre.. Men, kan jo bli helt annerledes fødsel nå.. Jente, ny pappa, og 14år siden sist
Men VELDIG spennende ja..!
Jeg svarer jeg også, selv om jeg ikke ble spurtHvordan kjennes start rier ut for deg? Er det kynnere lignende?