Slektstreff

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Har dere noen gang vært på det? Evt hvor langt tilbake stammet den slekta fra?


Var på et slektstreff i 1995, og der var de fleste gjenlevende etterkommerne tilstede, etter mine tipp-oldeforeldre som ble født i 1832 og 1833.
 
Nei. Har ikke det slekta mi uansett hva jeg har gravd opp har ikke vært så interessert. Så jeg koser meg med å grave tilbake og se hva jeg kan finne
 
Nei, men har veldig lyst!!!! :D Det hadde vært veldig kjekt.
Var det gøy?? :)
Jeg syns det var gøy, fikk meg noen overraskelser om hvem som var i min slekt, selv om noen var litt langt uti :) Var bare 15 år da vi hadde slektstreff.
Elsker slektsgranskning, veldig kjekt å se hva og hvem de var.
 
Var ifjor sommer, da fra oldemor med søsken sin slekt (det var litt mine, dine og våre barn i bildet der).

Var ganske koselig nesten alle var tilstede og kjenner til mange av dem fra før da :)
 
Har aldri vært på slektstreff, men hadde vært moro. Måtte vært ganske langt tilbake da, for slekten er ganske liten.
 
Har ikke vært på. men fått invitasjon tidligere men det var så dyrt at ingen i min familie dro
 
Har vært da jeg var liten. Aner ikke hvor langt tilbake det var :p nå ser jeg ikke helt hensikten. Har ikke kontakt med tanter, onkler og søskenbarn engang...
 
Var på slektstreff for sikkert 15 år siden.
Jeg husker ikke nøyaktig hvem og årstall desverre.

Men vi har slektsforskere i slekta og har på min mors side stamtre helt til før Jesu tid. På min fars side vet jeg ikke like mye desverre. :)
 
Har blitt invitert men dro aldri. Desverre en del I min slekt jeg ikke vil møte. Har en tante( søsteren til pappa) som jeg helst vil unngå så mye som mulig.
 
Back
Topp