Slankekrig påmeldingstråd for Desember

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Lovesome, 24 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ja, telefonen min teller skritt, men jeg bruker kjoler og skjørt, så da må jeg eventuelt feste den i sånn sportsgreie på armen. Det blir kanskje litt lol :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  2. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Tenker du kan bytte ut til yoghurt naturell hvertfall. Det blir jo også et spørsmål om alt er sunt når det er sukkerfritt eller med typ sukrin, og det er det jo ikke. Men ved å begrense det så mye som mulig og feks ta en mindre mengde syltetøy i tillegg ville jeg sagt at det ikke teller som søtsaker. Den vaniljeyoghurten med masse sukker blir jo litt som søtsaker kanskje :)

3. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Så noen som festa aktivitetsklokka på vogna, sjekk om det funker :d

4. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Med melkefrie fruktyoghurter er ikke utvalget så stort :p Men ingen av dem er type "desserter" ihvertfall :)

5. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Nei, der er ikke utvalget så stort. Jeg har brukt alpro sin og den inneholder litt sukker ja. Har ikke oversikt over de andre, men velger man naturell er det feks mindre enn om man velger de begerene med smak.

Tror kanskje vi har kaldt det "snopefri dag" før, nettopp på grunn av disse gråsonene og at man da velger sunne alternativer :) jeg mener, det er jo visse tomatsauser osv som det er litt sukker i også. Så vi kan jo kanskje bruke den betegnelsen i stedet. Jeg kan jo fint lage fløtekaramel med sukrin, det blir sukkerfritt men ikke noe slankemiddel likevel :p

6. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Jeg prøver å trille mest mulig med en hånd :hilarious: men jeg har samme problem går ann å sette på aktivitet og ta får du telt aktivitetsminutter iallefall.

7. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Jeg synes yoghurt og syltetøy er ok. Det inneholder annen næring også enn bare sukker.

8. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Lurt, jeg endrer til snopefri :)

• Liker Liker x 1
  9. All song Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna2014

Det er min 4 dag på lavkarbo . Kan eg slenge meg på eller blir det fel?

• Liker Liker x 1
  10. Kihera Forelsket i forumet

Hver søndag tenkte jeg som advent lys er jo hver søndag

11. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Du kan såklart være med. Man følger den dietten man ønsker selv :)

12. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg er ikke med, slik livet og hverdagen er nå, er ikke dette rett tid for slikt fokus for meg. Ikke januar heller. Kanskje mars. Jeg blir egentlig ganske skrudd i hodet av sånne runder så vet ikke

13. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Hehe, nei da får du gå i tenkeboksen og finne ut hva som blir best for deg ❤️

14. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Jeg vil gjerne være med, men kan jeg det uten å veie meg/gå ned?

15. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Ingen som ryker ut selv om man ikke går ned :) alle er med ut desember.

16. LilleUllsokk Forumet er livet Septembermødre <3 Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Så bra! Da vil jeg være med :) ammingen har tatt av for mye her, så bør heller opp enn ned :( men er jo veldig veldig bra med et sunt fokus uansett :D

17. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Jeg ammer jeg også, så jeg vil ikke gå på lite kalorier. Men spise sunt og trene det blir bra :)

18. Totti Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marshmallows2021 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Er det for sent å hive seg med?

19. Lovesome Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019

Neida, bli bare med fra uke 3. Det går fint. Vi er ikke så mange igjen da.

• Liker Liker x 1

Del denne siden