Slankekrig Mai 2014 *Påmeldingsfrist 18.april*

Hva vil det si da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det e den som lager lag, og "styrer" krigen. Altså legger ut resultater, regler osv. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det e den som lager lag, og "styrer" krigen. Altså legger ut resultater, regler osv. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Åja, kan gjerne være det jeg :) Kanskje du kunne sendt meg en melding i innboksen med litt info ang det? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åja, kan gjerne være det jeg :) Kanskje du kunne sendt meg en melding i innboksen med litt info ang det? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Eg har i grunn ikkje så mye mer info enn at en må se hvordan det e blitt gjort i forje krig. Eg har bare vært krigleder i siste del av denne krigen. Så startfasen e ganske ny for meg også. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eg har i grunn ikkje så mye mer info enn at en må se hvordan det e blitt gjort i forje krig. Eg har bare vært krigleder i siste del av denne krigen. Så startfasen e ganske ny for meg også. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Åja :) men send meg hva du har gjort da? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Alle må huske å skrive inn vekt,bmi og ønsket veiedag fortest mulig og seinest innen søndag denne uka :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ånei, gikk glipp av enda en påmeldingsfrist! Er det mulighet til å være med alikevel?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ånei, gikk glipp av enda en påmeldingsfrist! Er det mulighet til å være med alikevel?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Det er det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det er det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så snilt! Vekt 79,2, bmi 28,1
Veiedag har ingen betydning!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så snilt! Vekt 79,2, bmi 28,1
Veiedag har ingen betydning!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det går bra. Setter opp lag så snart alle har levert vekt og bmi. Så kan vi starte :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Etter en påske fylt med godis vil jeg gjerne bli med på en ny krig for å holde motivasjonen oppe :D Er jo så bra motivasjon med ukesutfordringene!! :D håper vi får til å starte neste uke :)
Kanskje legge ut en tråd om det hvis du har planer om å starte før datoen som er satt? ;)

Vekt: 65,8
Bmi: 21,24
Veiedag: Fredag!



Fra appen
 
Etter en påske fylt med godis vil jeg gjerne bli med på en ny krig for å holde motivasjonen oppe :D Er jo så bra motivasjon med ukesutfordringene!! :D håper vi får til å starte neste uke :)
Kanskje legge ut en tråd om det hvis du har planer om å starte før datoen som er satt? ;)

Vekt: 65,8
Bmi: 21,24
Veiedag: Fredag!



Fra appen

Supert :) ja, men mangler fortsatt mangen tall. Så spørst om vi klarer neste uke. :) skal prøve å lage en tråd seinere :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Supert :) ja, men mangler fortsatt mangen tall. Så spørst om vi klarer neste uke. :) skal prøve å lage en tråd seinere :)



Sent from my iPhone using BV Forum
Spørs om det er mange som veier på fredager, jeg gjør det så du skal få min da :) Håper også du kan starte krigen litt før :)

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Vekt etter påske: 62,9:p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Oppdatert vekt etter påske :p ehmmm 66 kg!!!! bmi 26,44 :p

Alle må uansett oppdatere den uka vi skal starte. Dette blir en ca vekt slik at vi kan lage mest mulig rettferdige lag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp