Slankekrig Mai 2014 *Påmeldingsfrist 18.april*

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hvem er med?

Siden vi fortsatt holder på med slankekrigen vi startet i januar så vi er ikke ferdig før 2 mai.
Så lurte på om folk er gira på å bli med på ny krig som kan starte uka etter, altså 9 mai? :) Eg har fortsatt mangen kg som skal av, og slankekrigen er jo en super motivasjon :)

Det som er å tenke på hvis en ønsker å være med er at krigen mest sannsynlig kommer til å vare litt ut i sommerferien. Det kommer selvfølgelig helt ann på hvor mange deltakere det blir med og hvor mange som glemmer å melde vekt innen fristen og ryker ut hver uke.

Vi har hatt veiedag på fredager denne krigen, skriv gjerne om det er en dag som passer for dere i påmeldingen.

Hva er din vekt og BMI per i dag?
(Link til BMI-kalkulator: http://www.bmi-kalkulator.no/)

Påmeldingsfrist: 18.april.2014 (tilfelle krigen kan starte opp tidligere enn 9 mai)

Påmelding skrives med:

Vekt:

BMI:

Veiedag som passer best:
 
Eg e med!

Vekt: 94,4
BMI: 32,28
Veiedag som passer best: Fredager
 
Jeg er med:)
Vekt 68
Bmi
Veiedag, mandag eller tirsdag

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Blir også med :)

Vekt og bmi kommer senere.

Veiedag: gjerne mandag, men alle dager er greit for min del.
 
Syns egentlig fredag er supert, men mandag er nok bedre motivasjon for å ikke ta av helt i helgene:p så jeg håper vel egentlig på mandag som veiedag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syns egentlig fredag er supert, men mandag er nok bedre motivasjon for å ikke ta av helt i helgene:p så jeg håper vel egentlig på mandag som veiedag.


Sent from my iPhone using BV Forum

eneste med veiedag mandager er jo at då vil utfordringene gå fra tirsdag eller onsdag til søndag.. da er det jo hele helgen i forhold til snopedag osv.. :)
 
Jeg vil bli med igjen :)

Vekt: 95,3
BMI: 38,5

Liker sånn det var med veiedag fredager :)
 
Last edited:
Jeg er med!
Vekt 81 kg
Bmi: 27,38
Veiedag: fredag er en fin dag. :)
 
Jeg blir kanskje med.... Er snart i mål, så ser an litt ;)
Men ang. vekt. Det er vel ikke den vi evt oppgir nå som blir startvekt vel? :)


Fra appen
 
Vekt: 73,8 kg, men driver å slanker meg "alene" frem til krigen, så den må justeres på da :)

BMI:30,33 :(

Veiedag som passer best: Fredager!
 
Vekt: 73,8 kg, men driver å slanker meg "alene" frem til krigen, så den må justeres på da :)

BMI:30,33 :(

Veiedag som passer best: Fredager!

Alle sin vekt skal endres den uka vi skal starte :) er bare ca i forkant slik at en skal få delt opp i mest mulig like lag ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp