Slankekrig Mai 2014 *Påmeldingsfrist 18.april*

I dag går fristen for å levere vekt og bmi ut. Og siden eg har sendt påminning på pm til de det gjelder, så synst eg at de som ikke har leverer til i slutten av dagen ikke får være med. Høres det greit ut eller skal de få noe mer tid?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag går fristen for å levere vekt og bmi ut. Og siden eg har sendt påminning på pm til de det gjelder, så synst eg at de som ikke har leverer til i slutten av dagen ikke får være med. Høres det greit ut eller skal de få noe mer tid?


Sent from my iPhone using BV Forum

Høres greit ut det, hele krigen handler jo om en del frister :) Jeg har allerede lagt til påminnelse på mobilen for denne gangen! Hehe..
 
Høres greit ut det, hele krigen handler jo om en del frister :) Jeg har allerede lagt til påminnelse på mobilen for denne gangen! Hehe..

Ja, no mangler eg bare fra en. Så tenker at når eg har skreve frist for innmelding pluss eg har sendt påminnelse på pm, så har eg hvertfall gjort det eg kan :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Parmadilien har meldt seg på og blir med oss i krigen :) hvis eg får vekta til den siste som mangler i løpet av kvelden, så e vi 33 stk med denne gangen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for at jeg fikk være med!!! SÅÅÅÅ flott med ekstra motivasjon!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★
 
Kan jeg være med?? :)

Vekt. 62 kg.
Bmi: 22.23

Veiedag: Fredag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kan jeg være med?? :)

Vekt. 62 kg.
Bmi: 22.23

Veiedag: Fredag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ligger litt info i infotråden. Men vi starter altså på fredag :) da melder alle inn vekt til sin lagleder og så e vi i gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekt 73
BMI 26.8

★☆★duppedingsen★☆★
 
Då e fristen ute og vi endte opp med 35 deltakere :D som e veldig bra. Skal starte å dele inn lagene no straks. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj at eg ikkje såg denna tidlegare :(


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Back
Topp