SLADRETRÅD for minikrigen :)

Ønsker alle i minikrigen masse lykke til ! ! !
 
Heisann. Jo så 7 tallet på lørdag men ikke i dag nei
Grattis neem.
 
Vi holder på til ny slankekrig begynner. Så det blir vel uke 1 eller 2....
 
Jeg fikk jo selvfølgelig mensen i går da, så det ble stor oppgang på meg :(
 
Jeg henger meg på denne gangen :) Håper det er greit :) Jeg gikk opp endel når jeg gikk gravid + at jeg hadde gått opp noen ekstra kilo rett før så jeg har litt å ta av før jeg er nede i trivselvekta mi igjen. Men men... Gubben klager ikke så jeg gjør det kun for meg selv :)

Håper at det blir litt ekstra motivasjon når vi er flere som kjemper her i slankekrigen :)
 
Klart det er greit Ayla_99  Velkommen og lykke til 
 
Hei
Da er jeg i gang igjen, har lagt om til lavkarbo, er spent på hvor mye jeg veier når jula setter inn :) Vet av erfaring at jeg går ned ca 3kg på første uka, så har et håp på å veie 63kg til jul... :)
 
Kan jeg ooog få bli med???   (tar meg den frihet å begynne å skrive de styggestygge talla inne på veietråden jeg *grøss*)

Tenker også å henge meg på slankekrig når det begynner igjen hvis det er plass til meg på et lag ;) 


 

Da er jeg i gang også.
Har meldt meg på et Grete Roede ekspresskurs som går over 3 uker, så i dag er første dagen med skikkelig kcal-telling:)
Veldig spent på hvordan det går i en hektisk hverdag med 2 små.... Må ihvertfall planlegge neste dags måltider kvelden før. Er jo heldigvis hjemme i mammapermisjon, så da satser jeg på at trilleturer gir ekstra drahjelp:)

Starter på 78,2 kilo, og satser på å komme ned til 75 i løpet av denne minikrigen, for så gå veien videre nedover når vanlig krig starter i januar:)

Gleder meg til å bli kjent med alle her inne ihvertfall:)
 
Selvfølgelig tone86 emoticon Trenger ikke spørre, alle som vil får være med her 
Lykke til!
 
Da har vi samme mål supernint :) Veier også 78, og vil ned til 75 iløpet av minikrigen 
Lykke til, dette skal vi klare emoticon
 
Så gøy å se at det kommer noen nye som vil være med :)

Noen andre som spiser lavkarbo her ?
I så fall, må tipse dere med noe som er såååå nam: Skivede ost på bakepapir i microen i 3-4 minutter til den blir sprø, kan krydres med hva man liker. Dyppes i rømme eller salsa :)

Noe annet godt jeg lagde i dag, skulle ha kjøttboller med hjemmelagd potetmos til gutta, jeg kokte meg blomkål som jeg helte ut vannet av når den var ferdig kokt, tilsatte fløte, smør, litt salt og muskat og blandet til pure med stavmikseren, veeeeldig godt :)
 
Velkommen til dere nye og hvordan går det med alle sammen?

Ha en fortsatt fin helg
 
Sliter om dagen gitt, har lyst på frukt, så driver å lurer på om jeg skal kutte lavkarbo og gå over til lavkalori, men klarer liksom ikke bli enig med meg selv
 
Nå har jeg spist lavkarbo i snart 1 uke, i dagtidlig hadde jeg såååå lyst på godteri, men spiste met i steden, så da gikk det over, var nær en smell der altså.

Har bakt pepperkaker med gutta mine og ene tantebarnet mitt i 2 dager nå, stolt av at jeg ikke har smakt en gang :)

Men på julaften skal jeg smake en liten pepperkake ja! I dag skal vi ha pizza og jeg skal ha lavkarbo pizza, aldri spist det før, men lager en hel pizza slik at jeg har rester til lunsjen i morgen :)
Lagde meg is her en dag, det var godt! Fryste bringebær som jeg moste sammen med fløte i stavmikseren! Anbefales :)

Hvordan går det med dere? Stille her syns jeg :(
 
Jeg er syk, og har gått på medisiner hele uken, tar siste tablettene i kveld. Så denne uken har jeg bare spist det jeg har lyst på igrunn.... Men har ikke spist store måltid da, så tror ikke vekten har blitt SÅ mye påvirka.... Det gjenstår å se i morra ;)
 
jeg har slitt med tannpine denne uken, så det har blitt lite trening. Lillegutt holder på med tenner så det er mye sutring og det tærer på psyken min. Men jeg har holdt meg unna godis man-fre og det er lenge siden. Spist mindre godis enn vanlig i helga og.
 
Så flinke dere er til tross for sykdom og diverse :)

Jeg er fornøyd med en nedgang på 1,6 kg siden forrige tirsdag, trening kommer jeg nok ikke i gang med før etter jul, mye som skjer fremover, så konsenterer meg i første omgang om kosthodet.
 
Uff, har ikke kommet igang uka som var.. Det resulterte i at nå er jeg tyngre enn forrige uke.. ops... Pluss at mensen er her og da er godtesuget litt for stort for meg,..

Sjerpings til meg selv...
 
Jeg har nådd delmål 3 og sikter mot delmål 4 nå. Nedgang på 2,5 kg denne uken. Skjønner det ikke helt, men regner med oppgang neste uke.
 
Back
Topp