SLADRETRÅD for minikrigen :)

Så bra Nnem :) Graulerer :)
Glemte å veie i dag, så får se hva resultatet mitt blir i morgen....
 
Nnem: Så gøy å nå et delmål og litt av en nedgang!
Ayla: Ny uke = Nye muligheter :)

Sitter å funderer på hva som blir lunsj i morgen...
 
Hei alle sammen har vært lite aktiv på BV den siste tiden pga tidsmangel og problemer med innlogging. men men.

hvordan går det med dere jenter? kjempe morsomt å se at det er flere nye som slenger seg på også velkommen til dere

jeg har selv ikke vært noe aktiv på treningsfronten men går likevel ned sist uken har jeg gått ned 1,2 kg. kjempe fornøyd med det. vil også dele at jeg har kun 3,3kg igjen til hovedmålet mitt går sakte men sikkert nedover. og har bare 300gr igjen til delmål nr 2 er nådd masse lykke til jenter i minikrigen! dette klarer vi!
 
Nnem: Grattis med nådd delmål!
grete88: Så gøy at du er så nærme hovedmålet ditt, syntes det er imponerende at du går ned så mye uten trening.

Her har alle angst former og stress reaksjoner blitt satt igang i denne kroppen i det siste grunnet en stoor eksamen som jeg hadde idag, så slankingen har kommet litt i siste rekke i da jeg har bodd på biblioteket.. Meen da jeg gikk på vekta idag og den viste fortsatt under 100 var det veeldig motiverende, har spist stoore mengder digg hver dag i en uke så fikk litt sjokk over at den var så snill mot meg!

Men konklusjonen her var egentlig at jeg vil jo ikke gi opp, bare takler stress så utrolig dårlig, men nå tar jeg meg selv i nakken og skal begynne igjen med slankinga:)
 
Det er da så rolig her, er alle travelt opptatt med juleforberedelser? Få som har oppdateret vektinnleggene sine også. Kanskje det er mange som har veiedag fredager?! Begynner på jobb om noen uker etter å ha vært i permisjon i snart ett år. Blir spennende å se hvordan det virker inn på vekta.
 
Hei, jeg er her, men ja, syns og det er stille her :(

OiOi: Jeg syns det er lettere med mat osv. når jeg er på jobb ihvertfall, lykke til på jobb.

Jeg er ikke i form om dagen, vondt i halsen, fryser og svetter om hverandre, men kom meg på jobb i dag og blir nok jobb i morgen også.. må bare pga sykdom hos andre. Men snart er det helg :) Da skal vi på middag hos bestemor :) Hjemmelagde kjøttkaker, men siden jeg lever lavkarbo blir det kjøttkaker og grønsaker på meg, unner meg nok pittelitt hjemmelagd saus ;)

Snart finne senga jeg :)
 
God bedring Camilla :)
 
Er stille her ja... Spent på hvordan det har gått med de som ikke har oppdatert innlegget sitt ;)
Jeg har ikke oppdatert før nå, for jeg har vært usikker på hvilken dag jeg skal ha som veiedag! Har veid 4 dager på rad nå bare for å se, og vekta har variert mellom 76.6 og 77.5, så jeg førte opp 77 kg. Regner med jeg kommer til å veie onsdag eller torsdag...
 
Jeg har ihvertfall gått tilbake til fredag som veiedag :) (og er midt i eksamenskaoset, så har ikke så mye tid til overs om dagene)
 
Har veiedag på mandager jeg.

Endelig fredag, denne uka har det gått i ett på jobben, vært sykdom der, så jeg måtte bare komme meg gjennom torsdag og fredag på jobb, men nå er det helg da :)

Jeg må få ordna med noen julegaver, noen blir enkle i år, tenkt å bestille fotokalendre til besteforeldre og oldeforeldre, de har jo alt, men dette er jo noe jeg vet de blir glade for :)

 
Heisann. Er litt stille om dagen da det er mye å gjøre. Men spiser sunt og trener masse.
 
Jeg har også slitt litt med innlogging i det siste, men nå ser det ut som om jeg er på gli igjen.

I uke 47 veide jeg meg på en onsdag, så fortsatte veiing onsdag denne uka. - 0,9 kg første minikrig uka, fornøyd med den! 0.7 kg til første delmål - håper å ha nådd den til neste veiedag!

Prøver å trene tre dager i uka - hovedsaklig spinning eller styrkesirkel. På lørdag var jeg på "nissemaraton" på det lokale treningssenteret - tre timer spinning! Veeldig sliten og fryktelig stolt over at jeg klarte det! :)

Kjører forresten lavkarbo her også, men litt "Tone's style".. Spiser absolutt ikke like feit mat man kanskje skal innen lavkarbo, og nå i juletider MÅÅ jeg bare unne meg litt klementiner! Baker meg brød selv med minimalt med karbiser og bruker enten kjøttpålegg eller ost til pålegg. Og så blir det en del rent kjøtt og gr.saker til middag. 
 
Har hatt problemer med linja vår i det siste, så ikke klart å komme inn noe særlig på nett. Skrev jo tidligere i uka om å nå målet mitt. Kostholdet har denne uka basert på stress og giddelaus. Derfor har vekten også vært skikkelig jojo.

Snikveide meg i dag og jeg ligger på 100 g opp, veldig fornøyd om det hholder seg eller at jeg får litt nedgang.

Ønsker dere alle en fin søndag videre

 
Hvordan går det i den travle førjulstiden ?

Her holder jeg på med et oppgjør med meg selv ... her holdte det på å gå helt gale , men er på rett spor med vekten igjen ... etter en lang periode med negative stressende tanker , ble det får mye uken før mensen skulle komme og det ble puttet i munnen alt som ønsket ... men ikke store kcal overskudd heldigvis , men litt her og der blir kcal av ... resultatet på 1.5 uke huff .. + 3.1 kg , men 1 kg forsvant det 2 første døgnene . I dag viste vekten minus 0.7 kg til . Så 1.4 kg til å komme tilbake til 79.9 kg ... Så om jeg når målet mitt får 2011 er jeg litt usikker på nå ... 3.7 kg kan bli en veldig hard jobb , men jobber med saken så lenge det er et håp om å klare det ! Var jo målet å klare 77.6 kg dette året !

Ønsker dere alle en fin førjulstid !
 
Så bra du kom på rett spor igjen Lucillien! :) Håper du klarer målet ditt
Like måte, ha en fin førjulstid alle sammen!
 
Lucillen: Klapp på skulderen til deg :)

Her går det i ett, eldste fyller 6 år 22 desember og vi har valgt å feire med barnebursdag på lørdag og voksenbursdag på søndag, så nok å tenke på ....skal være glad når den helga er over :)
Ellers går slankingen veldig bra :)

God førjulstid, men jeg håper vi snakkes her inne innimellom da :)
 
Hello :)

Hvordan går det med alle sammen? Virker som det er noen som datt av lasset når jeg ser på veietråden våres, heia oss som er sååå flinke :)

Her går det i jobb, så er sliten når kvelden kommer.

Ellers er jeg ferdig med julegaver, har bare igjen å sende en pakke, også må jeg få sendt noen ting som jeg har solgt på finn.

Holdt på å sprekke i helga, midt i kakebaking i 2 dager og mye stress-da var fristelsen stor, men holdt meg unna!
 
Takk jenter for gode ord ! ! !

Vektmessig går det nedover her , 2.3 kg på 2 uker , men jeg er dessvere på feil side av vektskaalen ... men satser på 0.8 kg i minus neste fredag er på startvekten til minikrigen ...

Håper det går bra med alle sammen !

Blir nok mye mer liv her på forumet i januar og da ennda mer når ny slankekrig ruller i gang !

Gleder meg
 
Nå er jeg endelig inne her igjen. Hatt en pause i noen uker og faktisk gått ned 0,3kg. Jeg har begynt på jobb og hatt syke unger hjemme så det har gått i ett. I tillegg er det visst jul snart og da blir det en del ekstra å fixe. Gleder meg uansett til å begynne seriøst over nyttår. Håper å holde igjen vekta i jula, vi får se hva det blir til. Tenker å melde meg inn i et treningsstudio også så da får vi fart på treningen. Ønsker alle en god jul!
 
Back
Topp