Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner, takk for info! Ser ikke for meg at jeg har behov for at noen skal oppdatere her på forumet for megDet er ikke vanlig å ha det lenger, fordi alle har smarttelefon og egebtlig kan oppdagere når de ønsker og vil selv. Husker konseptet sladrevenn selv fra 10-15 år siden, på forum og da var det at man kunne sende en sms feks til sladrevenn og informere om at han madde født sånn at vedkommende kunne dele på forum. Da hadde man normalt bare tilgang til forum via datamaskinmens nå har jo alle tilgang fra lomma når man vil selv, så jeg tipper det er derfor den tradisjonen har flat litt vekk
Oppdateringen kommer når man er klardet tar seg nok opp når man får skjult forum.Oki nei det var bare at men har muligheten og bli bedre kjent med de i gruppa. ![]()
Var noen i starten når gruppa ble opprettet, som foreslo at etterhvert når vi er kommet litt lengre allemann, så kunne man f.eks. lage en gruppe på facebook eller snapchat. Får se om den tråden tas opp igjen etterhvertOki nei det var bare at men har muligheten og bli bedre kjent med de i gruppa. ![]()

Samme her med desember 2020.gruppa mi fra juli 2020 har både Facebook-gruppe og snapchatgruppe! Er mange der jeg har daglig kontakt med fremdeles. Møtte ei av dem senest forrige uke!![]()
Åå jeg og har juni2020 barn, men enig i det du sier over, meldte meg ut av den store gruppa for ble så mye mas i den.Jeg vil også ha Snapchat når vi får skjult forum. Gruppen fra juni2020 holder på enda, det er såå koselig! Men jeg sparer meg litt frem til da. Skjønner ikke de som deler allverden i barselgrupper på Facebook med fullt navn osv.
Ja det var jo både Facebook for hele Norge og for babyverden + den snapgruppen. Det ble alt for mye for meg da.Åå jeg og har juni2020 barn, men enig i det du sier over, meldte meg ut av den store gruppa for ble så mye mas i den.
Ja enig i det.Ja det var jo både Facebook for hele Norge og for babyverden + den snapgruppen. Det ble alt for mye for meg da.