Sladre for meg sjølv :(

Hatt rier i hele natt. 3 min mellom, men vart litt svakere i styrke etter dryppet fikk virke ei stund. Så nå må vi bare håpe at cervix ikkje er mer påvirka.

Fekk lungemodning kl. 10 i går, har også fått k vitamin?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
når skal di sjekke cervix igjen da? krysser finga <3
 
Uffameg! Hvor langt er du på vei nå da? Har lille blitt målt i str?
Håper dem klarer å stoppe fødsel og hvis ikke så håper jeg lille er en fighter! Lykke til!!!!

Er
28+4 i dag. Dei målte ho til 1100g for ei uke sia..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
masse masse lykke til!!!! Håper babyen får være i magen så lenge det lar seg gjøre!

sender deg en god klem.....<3
 
Tenker masse på dere, håper de får stoppet riene og baby får lov til å vokse seg enda større i magen din før det er tid for å komme ut.
Hvis ikke, så er du i det minste på en plass def de kommer til å ta kjempe godt vare på dere begge to. Det ordner seg nok skal du se!!
 
Dere er vertfall i de beste hender om noe skulle skje. Håper de klarer å stoppe det! Sender varme tanker:):)
 
Håper alt står bra til med dere og at baby ombestemmer seg og vil være inni magehuset litt til!

Uansett så går dette helt sikkert kjempe bra! De er så flinke nå til dags at det ordner seg nok!


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
 
Lykke til :) Håper de klarer å stoppe fødselen!
 
Blir ikkje sjekka mer før i kveld. Siden modning/åpningsfasen kan ta lang tid. Så må bare vente :/

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Oisann! og så kjipt å måtte være borte lenge fra de 3 andre :( Masse lykke til!

Sikkert bra de ikke sjekker så mye, det er jo samme som å bli strippa nesten og det stimulerer jo fødsel mer.. Det går nok bra!!
 
Back
Topp