Sladre for meg sjølv :(

Håper hun vil vente litt til. Men det går nok kjempe fint uansett skal du se :) lykke til!!
 
Nei ikkje anna enn vist riene blir verre

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Lykke til!! Ligger selv på Ullevål med forkorta cervix, ikke morsomt!!
 
Masse masse lykke til :) håper hun holder seg inne noen dager til. Har du fått noen av de andre prematurt?
 
Snuppa mi er født i uke 36, men d er jo ikkje så gale.. å førstemann hadde eg premature riier i uke 27. Men da klarte dei å stoppe d m drypp å senge leie..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Håper lille frøkna bare tuller med mammaen sin og bestemmer seg for å bli inne noen uker til når dryppet blir tatt av. Masse Lykke til! Vi heier på deg og snuppa! Xxxx

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg er født i uke 27 for 23 år siden, det har gått veldig bra med meg og de er ekstra flinke i dag:) så hvis de ikke klarer å stoppe fødselen så går det nok bra skal du se:)

Så betryggende å høre :) sitter her å er i grunn piss nervøs :( dryppet går ut om 10 min... Hatt rier i heile ettermiddag sjølv om dryppet er på, så rekner med at d tar heilt av når dryppet går ut :O

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Håper lille frøkna bare tuller med mammaen sin og bestemmer seg for å bli inne noen uker til når dryppet blir tatt av. Masse Lykke til! Vi heier på deg og snuppa! Xxxx

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Håper vi og! Å tusen takk <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Så betryggende å høre :) sitter her å er i grunn piss nervøs :( dryppet går ut om 10 min... Hatt rier i heile ettermiddag sjølv om dryppet er på, så rekner med at d tar heilt av når dryppet går ut :O

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Huffameg:( håper den lille vil være inne litt til:) ikke gøy å være midt oppi det, håper du har familie der!:)
 
Lykkd til :) Håpe snuppa finn ut att ho vil bli der inne nån ukd til :)
 
Lykke til, tenkeR på deg!!
 
Så betryggende å høre :) sitter her å er i grunn piss nervøs :( dryppet går ut om 10 min... Hatt rier i heile ettermiddag sjølv om dryppet er på, så rekner med at d tar heilt av når dryppet går ut :O

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Hvordan går det? :)
 
*Snik litt* Ble født i uke 28-29 for 32 år sida. Ingen problemer idag relatert til det. Trur absolutt legan e enda flinkere og mer opplyst idag. Lykke til!:)


Gutt født okt.2012, prøver på nytt mirakel!<3
 
Går greit enda. Riene er ikkje blitt verre enda iallfall :) skal prøve å sove litt nå :) tusen takk for støtten jenter!!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Back
Topp