Sladre for meg sjølv :(

Sniker fra oktober. Lykke til - tror det er fler som tenker på deg. Synes du er sabla tøff. :)
 
Går greit enda. Riene er ikkje blitt verre enda iallfall :) skal prøve å sove litt nå :) tusen takk for støtten jenter!!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Så bra! Det er godt å høre :) masse lykke til! :) håper det går bra med dere begge :)
Sov godt :) sender deg en klem <3
 
Går greit enda. Riene er ikkje blitt verre enda iallfall :) skal prøve å sove litt nå :) tusen takk for støtten jenter!!!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Lykketil
 
Ja, ho må vere like utolmodig i sjela, som sin mor :p sku bare ønske eg kunne overtalt ho til å roe seg i 6 uker til iallfall!! Men ho e visst 1288g å d e vell bra for uke 28?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
De tippa på ul dagen før lillemor ble født, 1400g . Hu var 1211g.. Min forrige på 965g var det likevel mindre lungeproblemer med... Det er virkning av lungemodningssprøyter som er mer viktig enn vekt
 
Natta har gått supert :) riene gikk over ca i 2 tida i natt, å eg har sove fra da til no :) happydance!!! Så nå håper vi at d holder seg rolig :):):)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Åh, så bra! Krysser alt for at kroppen skjønner at dette er altfor tidlig og holder på jenta di i mange uker fremover! ;-)
 
Så godt å høre! :)


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
 
Back
Topp