Kommer snikende innom fra juni 2015..Mirell er minmå bare fortelle det først xD
Takk du frøken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer snikende innom fra juni 2015..Mirell er minmå bare fortelle det først xD
Det er jo noe av sjarmenHe he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different![]()
Tenkte den tanken selv...He he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different![]()
He he, tror ikke jeg kommer til å være i stand til å oppdatere noen andre enn min mann når det står på. Det er jo ikke akkurat det man tenker på.Det er jo noe av sjarmenmen jeg tenker ikke å være på nettet når jeg føder, går raskere via sms
![]()
Så braKommer snikende innom fra juni 2015..
Takk du frøken.skal nok passe på å holde jentene oppdatert
![]()
He he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different![]()
Man er jo avhengig av å ha nummeret til folk daSamme tenkte jeg, men så begynte jeg å tenke at det går jo mye fortere å skrive på en melding. Appen bruker av og til litt tid på å starte opp, og så må du jo videre taste deg inn på forumet. Mindre stress med melding. Syns jeg, da.![]()