Sladdrevenn???

Mirell er min :D må bare fortelle det først xD
Kommer snikende innom fra juni 2015..

Takk du frøken. ;) skal nok passe på å holde jentene oppdatert :-)

He he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different ;)
Det er jo noe av sjarmen ;) men jeg tenker ikke å være på nettet når jeg føder, går raskere via sms ;)

He he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different ;)
Tenkte den tanken selv...

Det er jo noe av sjarmen ;) men jeg tenker ikke å være på nettet når jeg føder, går raskere via sms ;)
He he, tror ikke jeg kommer til å være i stand til å oppdatere noen andre enn min mann når det står på. Det er jo ikke akkurat det man tenker på.

Har født før og da visste ingen andre enn jeg og min kjære at vi skulle føde. Vi ventet også noen timer før de aller nærmeste fikk beskjed. Det var koselig. En prosess og et øyeblikk kun mellom meg og min mann :) det var en fin opplevelse!!

Samme tenkte jeg, men så begynte jeg å tenke at det går jo mye fortere å skrive på en melding. Appen bruker av og til litt tid på å starte opp, og så må du jo videre taste deg inn på forumet. Mindre stress med melding. Syns jeg, da. :)

Samme tenkte jeg, men så begynte jeg å tenke at det går jo mye fortere å skrive på en melding. Appen bruker av og til litt tid på å starte opp, og så må du jo videre taste deg inn på forumet. Mindre stress med melding. Syns jeg, da. :)
Man er jo avhengig av å ha nummeret til folk da

Back
Topp