Kommer snikende innom fra juni 2015..Mirell er min må bare fortelle det først xD
Takk du frøken. skal nok passe på å holde jentene oppdatert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer snikende innom fra juni 2015..Mirell er min må bare fortelle det først xD
Det er jo noe av sjarmen men jeg tenker ikke å være på nettet når jeg føder, går raskere via smsHe he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different
Tenkte den tanken selv...He he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different
He he, tror ikke jeg kommer til å være i stand til å oppdatere noen andre enn min mann når det står på. Det er jo ikke akkurat det man tenker på.Det er jo noe av sjarmen men jeg tenker ikke å være på nettet når jeg føder, går raskere via sms
Så bra regnet med detKommer snikende innom fra juni 2015..
Takk du frøken. skal nok passe på å holde jentene oppdatert
He he, men hvis man er i stand til og rekker å sende meldinger når ting er på gang hvorfor ikke bare gjøre det direkte her på forumet med appen? Same same, but different
Man er jo avhengig av å ha nummeret til folk daSamme tenkte jeg, men så begynte jeg å tenke at det går jo mye fortere å skrive på en melding. Appen bruker av og til litt tid på å starte opp, og så må du jo videre taste deg inn på forumet. Mindre stress med melding. Syns jeg, da.