Skyll,brett,stapp..

Gjør det . Tar mindre plass

Skyller, bretter og stapper ;)

Jeg skyller alltid juice og melk mm, og så får de stå opp ned noen timer i vasken :)
Bretter de flat før jeg hiver de, men samboer har en tendens å brette all papp så mye han kan! Da blir eskene mindre, men tar mye stør plass! :( bretter en melkekartong 3-4 ganger så den sakte reiser seg igjen... Hva med å bare få ting så flatt som mulig liksom? :P
Jaja, han sorterer mo i hvert fall :)

Jepp, godt forbilde og alt det der ;)

Skyller, tørker, bretter og kaster. Her skal melkekartongene i restavfall eller i egne dunker for det, men orker ikke kjøre flere mil for å levere melkekartonger.

Skyller og setter til tørk. Jeg bretter og kaster, stapper hvis det er flere i omløp samtidig, men samler ikke på en halvstappa kartong.. Vi har ganske god plass til resirkulering.

Skyller og bretter de før de går i papp og papir:)

Skyller, bretter og stapper her i huset :)

Her skyller, bretter og stapper vi melkekartonger/juicekartonger etc til en kubbe (en melkekartong med 6 stk oppi) og skriver navn og tlf nr på, er da med i Returkartonglotteriet :) og så tar det jo mindre plass i søpla.

Skyller, tørker også rett i papdunken, burde jo brettet og stappet og skrevet navn på og vært med i den trekningen :)

Back
Topp