Skvirevippens første ❤

Hehe, utrolig at man kan være glad for kvalme, men vet hva du mener.

Greit nok. Mer blødning utover dagen idag. Litt mer enn flekkvis mot spotting igår. Fra brunt imorges til friskt rødt utover dagen.. Lever i uvisshet og er glad det bare er litt over en uke til TUL og vi kan få svar.
Ånei. Hat ikke fått med meg at du har blødd:O
Har du testa i etterkant?
Når var tul?
 
Ånei. Hat ikke fått med meg at du har blødd:O
Har du testa i etterkant?
Når var tul?
Spotta litt noen ganger igår, rødbrunt. Litt mer imorges, men bare brunt/gammelt. Men så har det blitt mer utover dagen. er vel litt mer enn flekkvis, men også friskt rødt i fargen. At jeg ikke har smerter trenger erfaringsmessig ikke å bety noe. Håper det beste, men det er litt mer skummelt enn jeg skulle ønske.
UL på formiddagen 24/7, er da 6+1 etter EL, 6+3 fra mens.

Har ikke testet mer. Tenker at det ikke vil være til noen hjelp uansett. Tok blodprøve igår, men fikk ikke svar så regner med at jeg får svar på den på mandag og at jeg da også får svar på den jeg skal ta på mandag.
 
Spotta litt noen ganger igår, rødbrunt. Litt mer imorges, men bare brunt/gammelt. Men så har det blitt mer utover dagen. er vel litt mer enn flekkvis, men også friskt rødt i fargen. At jeg ikke har smerter trenger erfaringsmessig ikke å bety noe. Håper det beste, men det er litt mer skummelt enn jeg skulle ønske.
UL på formiddagen 24/7, er da 6+1 etter EL, 6+3 fra mens.

Har ikke testet mer. Tenker at det ikke vil være til noen hjelp uansett. Tok blodprøve igår, men fikk ikke svar så regner med at jeg får svar på den på mandag og at jeg da også får svar på den jeg skal ta på mandag.
Oki. Ja så du hadde oppretta dagbok og. Håper veldig at det går bra!!
 
Oki. Ja så du hadde oppretta dagbok og. Håper veldig at det går bra!!
Takk. Det håper jeg og!

Ja, kom til at jeg måtte ha et sted å skrive av meg og for å kunne ha litt oversikt selv. Går det galt får jeg flytte den til prøver-forumet.. i juni skulle jeg avvente til etter TUL og så gikk det jo ikke bra.
 
4+4
Utnytter den positive følelsen på å skrive liste over hva vi trenger og ca pris. Skreiv en sånn plan da vi planla barn, men tror den er blitt kasta.
Så nyter en kopp koffeinfri kaffe, drømmer meg bort på jollyroom o.l. og bare nyter søndagen.
ebfccdfe9c74553817ecb7141103cfe6.jpg


Planlegger ikke i rosa, altså [emoji14]
Jeg har bare blir litt dratt mot alt rosa og tenker veldig jentete. Sikkert bare fordi jeg er jente selv [emoji14]
 
Så koselig! Jeg har tenkt litt på hva jeg tror du har inni der og det ser litt rosa ut altså :p blir spennende å se! :D når skal du ha første ultralyd?
 
Så koselig! Jeg har tenkt litt på hva jeg tror du har inni der og det ser litt rosa ut altså [emoji14] blir spennende å se! :D når skal du ha første ultralyd?
Hehe, du og den klarsynheta di:p
Men det føles litt rosa [emoji14]

Den er i uke 7, så minst 16 dager til. Men kommer nok litt an på når de har tid mtp ferie og når de tenker at de kommer til å se det best :) Men håper de venter til uke 7 i allefall, men ikke særlig lenger heller [emoji14]
 
4+5
Våkna med vonde bryster idag, og hurra er det første jeg tenker [emoji14]
Jo nærmere jeg kommer meg tiden da hjertet skal begynne å slå, jo mer betryggende er det med symptomer.
Leste et sted at største grunnen til sa er at hjertet ikke har begynt å slå :)
 
Hehe, du og den klarsynheta di:p
Men det føles litt rosa [emoji14]

Den er i uke 7, så minst 16 dager til. Men kommer nok litt an på når de har tid mtp ferie og når de tenker at de kommer til å se det best :) Men håper de venter til uke 7 i allefall, men ikke særlig lenger heller [emoji14]

Hehe :p nå har jeg faktisk nesten alltid feil når jeg gjetter kjønn :p så ville ikke trodd på meg på akkurat dette [emoji23]
Oooi så spennende! Jeg har oul om 16 dager! :D hadde vært kjekt med ul på samme dag da [emoji4][emoji173]
Er det ikke dag 22 etter befruktning hjertet begynner å slå?
 
Hehe [emoji14] nå har jeg faktisk nesten alltid feil når jeg gjetter kjønn [emoji14] så ville ikke trodd på meg på akkurat dette [emoji23]
Oooi så spennende! Jeg har oul om 16 dager! :D hadde vært kjekt med ul på samme dag da [emoji4][emoji173]
Er det ikke dag 22 etter befruktning hjertet begynner å slå?
Jo 5+1. For min del er det om 2 dager :D
Ja, hadde vært gøy med ul samme dag [emoji14]
 
Hehe :p nå har jeg faktisk nesten alltid feil når jeg gjetter kjønn :p så ville ikke trodd på meg på akkurat dette [emoji23]
Oooi så spennende! Jeg har oul om 16 dager! :D hadde vært kjekt med ul på samme dag da [emoji4][emoji173]
Er det ikke dag 22 etter befruktning hjertet begynner å slå?
Dag 20-22 etter befruktning ja.
 
Back
Topp