Skvirevippens første ❤

Beige og brunt er greit. Men best er ingenting. Prøv å slappe av.klarer du det?
Jada, med så gode sjefer som forstår greia så klarer jeg å senke pulsen litt :)
Men jeg som endelig hadde klart å la være å sjekke papiret når jeg var på do:p
Ikke at det synes på papiret en gang. Det var en av de tingene legen sa var positivt, at det er så små mengder at det ikke synes på papiret så var det et godt tegn så lenge det ikke blir mer :)
 
Blod under svangerskap er jo en kjempefrykt. Vet ikke om jeg noen gang vil slutte sjekke etter det.

Så bra med gode sjefer!!!
 
Ååååååh[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Jeg har fulgt med på deg lenge og nå måtte jeg inn å se hvordan det gikk med deg for tiden.

Lette og lette etter dagboken din og øynet et håp... Og jammen!!!!
GRATULERER SÅ MYE!!! Nåååå ble jeg glad!!

Krysser alt jeg har for at det holder løpet ut denne gangen. Det er virkelig fortjent[emoji173]️[emoji173]️
 
Ååååååh[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Jeg har fulgt med på deg lenge og nå måtte jeg inn å se hvordan det gikk med deg for tiden.

Lette og lette etter dagboken din og øynet et håp... Og jammen!!!!
GRATULERER SÅ MYE!!! Nåååå ble jeg glad!!

Krysser alt jeg har for at det holder løpet ut denne gangen. Det er virkelig fortjent[emoji173]️[emoji173]️
Så koselig :)
Håper det jeg og, selvom det ser mørkt ut akkurat nå =/
Tar en dag av gangen, og bare å krysse fingra for at det ikke er en ny exu.
 
Jeg har hatt masse mørk utflod denne gangen! Vet ikke hvorfor, men alt er visst i skjønneste orden :) jeg hadde også en dråpe blod i trusen 4+4, husker du? Det var liksom den dagen jeg ville komme meg gjennom uten å blø siden da mistet jeg sist. Også kom det såklart en liten dråpe blod i trusen [emoji85] men har hatt flere dager med lysebrun utflod og eller mørk gulbrun på en måte. Det er nok kroppen som trapper opp med bakterier for å beskytte tror jeg? I tillegg til skjøre slimhinner. Jeg er sikker på at alt går fint [emoji173][emoji173][emoji173] ikke bekymre deg. Det hjelper uansett ikke [emoji8]
 
Jeg har en god følelse for deg denne gangen og nekter å tro at du kan være så uheldig og ha enda en EXU. Du har jo også hatt fine tester og symptomer så langt :) Jeg er helt sikker på at dette går helt fint! ❤️
 
Jeg har hatt masse mørk utflod denne gangen! Vet ikke hvorfor, men alt er visst i skjønneste orden :) jeg hadde også en dråpe blod i trusen 4+4, husker du? Det var liksom den dagen jeg ville komme meg gjennom uten å blø siden da mistet jeg sist. Også kom det såklart en liten dråpe blod i trusen [emoji85] men har hatt flere dager med lysebrun utflod og eller mørk gulbrun på en måte. Det er nok kroppen som trapper opp med bakterier for å beskytte tror jeg? I tillegg til skjøre slimhinner. Jeg er sikker på at alt går fint [emoji173][emoji173][emoji173] ikke bekymre deg. Det hjelper uansett ikke [emoji8]

Det første jeg tenkte på hva jo at du hadde en liten blødning, faktisk:) Men klarer liksom ikke slappe av heller. I det jeg la vekk google og hadde fått senka pulsen så kommer det en tråd her inne om at man ikke må slappe av fordi lette blødninger trenger ikke være et godt tegn fordi det har stoppa. Og det trenger ikke å bety sa, men alt anna kan ha gått galt. Begynner å kjenne litt stikk i siden og, kan være psykisk, men jeg kjente jo ikke noe til det før etter 5 uker sist heller.
Så håpet svinner mer og mer. Tenker å ringe gyn.poliklinikk idag og forklare situasjonen sånn at de evt kan sette meg opp på en time til uka..

Jeg har en god følelse for deg denne gangen og nekter å tro at du kan være så uheldig og ha enda en EXU. Du har jo også hatt fine tester og symptomer så langt :) Jeg er helt sikker på at dette går helt fint! [emoji173]️

Jeg håper jo. Denne ganger har jeg jo kjent murring i livmor, og det gjorde jeg ikke sist. Jeg er fortsatt småkvalm, men veit jo ikke om det bare er innbilt fordi jeg ønsker det eller hva =/

Krysser fingra selvsagt. Men troen har svunnet...
 
Skjønner du fikk deg en støkk. Når man har mistet før er det vanskelig å slappe av og tro det kan gå bra før man får noen beviser.
Håper du snart kan få igjen den gode følelsen og lykken din.
Klem
 
Det kan selvsagt ha gå galt når en opplever blødning, det skal man ikke stikke under stol, men det er vel også veldig mange tilfeller som viser at blødninger ikke trenger å være skumle. Spesielt de som bare er sporblødninger/blodtilblandet utflod. Men, når du er så bekymra som du er og i tillegg har opplevd en ex.u så ville jeg gjort som du sier - ringe gyn. og forklare saken og få komme inn sånn at du forhåpentligvis får dempet bekymringene dine. Jeg håper, og har troen på, at dette går helt fint, men det beste er å få det sjekket opp og få svar av fagfolk.

Krysser fingre for at du får komme inn kjapt!
 
Håper dette går helt fint :) [emoji173]️
Har også hatt frisk blødning + brun spotting i to runder. Varte i 1-2 uker hver gang. Ingenting nå siden slutten av uke 9 :)
 
Nå sitter jeg hos gyn å venter. Nettopp tatt blodprøve som egentlig var mitt eneste ønske, men siden gyn i min by hadde ferie så sa vakthavende at siden jeg først skulle hit kunne de like så greit ta en sjekk i tilfelle de kunne avkrefte exu allerede nå :) behandlingen jeg får hittil er i allefall noe heeelt anna enn sist :)
 
Håper alt er bra. Godt du blir tatt godt vare på!
 
Så bra du blir tatt vare på [emoji173]️ Jeg har opplevd at blødning kan være bra og dårlig! Til og med mye blødning!

Magefølelsen min sier i alle fall at alt er bra med lille spiren din [emoji173]️[emoji173]️
 
Gyn så ingenting i egglederen eller på eggstokkene og så en oppklaring i livmoren men så ikke noe foster, så kunne ikke mer sikkerhet si at det var en graviditet. Det kan være for tidlig, men skal ta en ny blodprøve på søndag og skulle få svar på begge to da... nå er jeg helt utkjørt...
 
Godt det ikke var noe på egglederen eller eggstokkene, da er det i alle fall ikke en ex.u. Synd UL ikke kunne gi et klart svar ifh til graviditeten, men du er vel bare 5+2 (?) og det er jo fryktelig tidlig. Skjønner godt du er utkjørt, håper du klarer å slappe litt av frem til søndag selv om jeg vet av erfaring at det er tilnærmet umulig. :Heartred

Du har ikke blødd noe mer?
 
Så godt og høre at du blir tatt godt vare på! Og håper på det beste for deg, krysser fingrene [emoji7][emoji173]️
 
Godt at ex u kunne utelukkes. Leit at du ikke kunne få noe absolutt svar, men jeg tror det er helt innenfor normalen å ikke se noe mer enn den oppklaringen/gestasjonssekken på dette stadiet.
krysser fingrene, håper det beste og tenker på deg. Skjønner helgen kan bli litt lang.
 
Så kjedelig at det ikke ble noe helt klart svar da! Håper det bare er litt tidlig, og at det går bra :)
Da jeg var rundt 7 uker i forrige svangerskap var jeg på ul pga blødning. Da ble jeg for det første satt tilbake til 6+3 og i tillegg kunne vi heller ikke se ordentlig hjerteaktivitet. Men uka etter så vi embryoet og hjertet helt tydelig. Så tenker at det ikke behøver å være noe negativt at ikke spira kunne oppdages helt enda :) men gyn kan såklart ikke love noe, har erfart at de skal føle seg bombesikre før de uttaler seg positivt eller negativt om noe som helst.
Håper du får slappet av litt, og at tida til blodprøvesvar og ny ul går raskt [emoji173]️[emoji4]
 
Back
Topp